تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 2427

تربیت صحیح اجتماعی و فرهنگی دانش‌آموزان مدنظر همه سازمان‌ها باشد

تربیت صحیح اجتماعی و فرهنگی دانش‌آموزان مدنظر همه سازمان‌ها باشد

پایگاه خبری دنیای اسرار یزد ـ استاندار یزد با تاکید بر اهمیت تربیت صحیح اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان گفت: این مهم باید مدنظر و توجه جدی همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باشد. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش محمود زمانی قمی، چهارشنبه شب در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان یزد با

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

یزد ـ استاندار یزد با تاکید بر اهمیت تربیت صحیح اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان گفت: این مهم باید مدنظر و توجه جدی همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باشد.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش محمود زمانی قمی، چهارشنبه شب در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه فعالیت دانش آموزی نباید به تست و آزمون و خواند کتاب‌های درسی منحصر شود، اظهار داشت: یکی از مقوله‌های مهم در دوران تحصیل، تربیت صحیح اجتماعی و فرهنگی است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای اصلی دانش آموزان در زندگی آینده اجتماعی، بهره‌مندی از تربیت صحیح اجتماعی و فرهنگی است، بیان کرد: این مهم، مقوله‌ای است که باید مدنظر همه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها باشد.

استاندار یزد همچنین با اشاره به مقوله آسیب‌های اجتماعی که گریبانگیر اقشار مختلف جامعه، حتی قشری از دانش آموزان نیز شده است،‌ افزود: نقش آموزش و پرورش در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار اثرگذار است.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش می تواند با روش‌های صحیح تربیتی،‌ نسل جوان و نوجوان را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگاه دارد.

زمانی قمی همچنین با تأکید بر اینکه سمن‌های فعال در عرصه آسیب‌های اجتماعی، فعالان فرهنگی و روحانیون، سازمان‌های مختلف فرهنگی و سایر گروه‌های تاثیرگذار جامعه باید نسبت به اهمیت آسیب‌های اجتماعی آگاه باشند، افزود: باید از توانایی‌ها و ظرفیت‌های این گروه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به درستی استفاده شود.

استاندار یزد تصریح کرد: شورای آموزش و پروش نیز باید در این راستا پیشگام شود و همه ظرفیت‌های موجود را در این عرصه فعال کند.

زمانی قمی تاکید کرد: دانش آموزان امروز، آینده سازان و مسئولان آینده کشور هستند و باید پست های مختلف اجرایی کشور را به دست بگیرند بنابراین همه گروه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها و به ویژه آموزش و پرورش و خانواده‌ها باید تمام توان خود را برای تربیت مطلوب و صحیح به کار گیرند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان