تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 24679

رانندگان در محورهای هسته مرکزی، شمالی و شمال شرقی اصفهان تردد نکنند

رانندگان در محورهای هسته مرکزی، شمالی و شمال شرقی اصفهان تردد نکنند

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تداوم وزش باد شدید و تندباد در محورهای هسته مرکزی، شمالی و شمال شرقی استان تا پایان روز شنبه ۷ فروردین ماه از رانندگان خواست از تردد در این مسرها خودداری کنند. سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تداوم وزش باد شدید و تندباد در محورهای هسته مرکزی، شمالی و شمال شرقی استان تا پایان روز شنبه ۷ فروردین ماه از رانندگان خواست از تردد در این مسرها خودداری کنند.

سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: براساس اعلام کارشناسان هواشناسی وزش باد شدید و تند باد که در محورهای هسته مرکزی، شمالی و شمال شرقی استان و به ویژه در محورهای کویری همراه با طوفان شن همراه است تا روز شنبه هفتم فروردین ماه تداوم دارد .

وی با هشدار در خصوص کاهش دید افقی رانندگانی که در این مسیر عبور می کنند افزود: تردد در مسیرهای مذکور به دلیل بروز گرد و خاک و طوفان شن امکان پذیر نیست و رانندگان در این مسیر دچار مشکل می شوند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به بروزچندین مورد تصادف خسارتی و جرحی در جاده های کویری استان طی روزهای گذشته گفت: ازرانندگان می خواهیم از تردد در مسیرهای مذکور خودداری کنند تا ان شاء الله شاهد تصادف زنجیره ای و بروز مشکل برای رانندگان عزیز نباشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان