تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 25129

آزادی ۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان

آزادی ۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان: آزادی ۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهانبه گزارش دنیای اسرار:در طول اجرای ۱۵ برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت ۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان به کمک خیرین و گذشت شکات آزاد شدند.محمود ضیایی‌فرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دنیای اسرار با اشاره به ظرفیت

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان:

آزادی ۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان
به گزارش دنیای اسرار:در طول اجرای ۱۵ برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت ۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان به کمک خیرین و گذشت شکات آزاد شدند.
محمود ضیایی‌فرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دنیای اسرار با اشاره به ظرفیت برنامه یک شهر ضیافت در شب‌های ماه مبارک رمضان گفت:
اجرای برنامه یک شهر ضیافت طی چند سال اخیر در شب‌های ماه مبارک رمضان توانسته در ایجاد تقویت روحیه خیر، موثر واقع شود و در طول اجرای ۱۵ شب برنامه زنده، ۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان به کمک خیرین و گذشت شکات آزاد شدند.
وی افزود: مبلغ محکومیت این افراد ۱۳۸ میلیارد و ۹۹۰ میلیون و ۱۴۵ هزار ریال بوده است.
مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با بیان اینکه طی این پانزده شب مبلغ ۸۸ میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۹۵۶ هزار ریال توسط خیرین به حساب ستاد دیه استان واریز گردیده است ادامه داد: پس از رایزنی با شکات این پرونده‌ها، شکات در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۳۷ میلیارد و ۶۰۷ میلیون و ۶۲۷ هزار ریال از جرایم را بخشیدند.
وی در ادامه افزود: با پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۹۱ میلیون و ۹۱۱ هزار ریال توسط ستاد دیه استان و همچنین تامین مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون و ۶۰۶ هزار ریال از منابع دیگر این تعداد زندانی به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
ضیایی فرد ادامه این امر خیر را نیازمند فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف جامعه دانست و خواستار کمک‌های بیشتر مردم و خیرین، علی‌الخصوص گذشت بیشتر شکات از مبالغ خود در آستانه شب‌های پر فضیلت قدر و روزهای پایانی ماه مبارک رمضان شد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.