تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 25235

با حضور فرماندار اصفهان از فرماندهان کلانتری های شهرستان تجلیل شد

با حضور فرماندار اصفهان از فرماندهان کلانتری های شهرستان تجلیل شد

 فرماندار اصفهان اظهار داشت: تأمین نظم و امنیت انتخابات، امری مهم و ضروری است. به گزارشدنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرمانداراصفهان در جلسه هم اندیشی و تجلیل از فرماندهان کلانتری های شهرستان، با اشاره بهاهمیت نقش و جایگاه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد:امنیت و سلامت به عنوان

Print Friendly, PDF & Email

 فرماندار اصفهان اظهار داشت: تأمین نظم و امنیت انتخابات، امری مهم و ضروری است.
به گزارشدنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرمانداراصفهان در جلسه هم اندیشی و تجلیل از فرماندهان کلانتری های شهرستان، با اشاره بهاهمیت نقش و جایگاه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد:امنیت و سلامت به عنوان دو سرمایه گران بهایی است که بحمد ا… در کشور ما موجوداست و علیرغم تحریم ها و مشکلات موجود، با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)، تدابیر مسئولان ارشد کشور وزحمات و خدمات نیروهای نظامی و انتظامی، مردمما در آرامش و امنیت کامل زندگی می کنند.
فرمانداراصفهان با بیان اینکه تأمین نظم و امنیت انتخابات، امری مهم و ضروری است، اظهارداشت: انشاء ا… با طرح امنیت انتخابات که در کمیته امنیت استان و شهرستان مصوبشده است، با همکاری و همیاری نیروهای نظامی و انتظامی شاهد برگزاری انتخاباتی توأمبا آرامش و امنیت باشیم.
سیستانیافزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوریو ششمین دوره شوراهای شهر و روستا، تعداد صندوق های اخذ رأی باید افزایش یابد کهاین ام مستلزم برقراری نظم و امنیت و توجه بیشتری است که انشاء ا… این مهم نیزمحقق گردد.
ویعنوان کرد: انتخابات به عنوان یک رویکرد مهم سیاسی-اجتماعی در تمام دنیا، یکی ازمعیارهای ارزیابی سلامت، امنیت، آرامش، اعتماد عمومی و مقبولیت و مشروعیت نظام استکه انشاء ا… با حضور پرشور مردم در دو انتخابات سرنوشت ساز و مهم در ۲۸ خردادماه، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شود.
فرمانداراصفهان اذعان داشت: برقراری امنیت و آرامش بستر لازم را برای اقدامات عمرانی وخدماتی و فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فراهم می سازد.
سیستانی تصریح کرد: آمار و ارقام حاکی از کاهشجرایم امنیتی سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ بوده که این مهم بیانگر همکاری و عزم جدینیروی نظامی در شهرستان است.
گفتنیاست، در پایان این جلسه، با حضور فرماندار اصفهان از زحمات شایسته فرماندهانکلانتری های شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان