تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 25235

با حضور فرماندار اصفهان از فرماندهان کلانتری های شهرستان تجلیل شد

با حضور فرماندار اصفهان از فرماندهان کلانتری های شهرستان تجلیل شد

 فرماندار اصفهان اظهار داشت: تأمین نظم و امنیت انتخابات، امری مهم و ضروری است. به گزارشدنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرمانداراصفهان در جلسه هم اندیشی و تجلیل از فرماندهان کلانتری های شهرستان، با اشاره بهاهمیت نقش و جایگاه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد:امنیت و سلامت به عنوان

Print Friendly, PDF & Email

 فرماندار اصفهان اظهار داشت: تأمین نظم و امنیت انتخابات، امری مهم و ضروری است.
به گزارشدنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرمانداراصفهان در جلسه هم اندیشی و تجلیل از فرماندهان کلانتری های شهرستان، با اشاره بهاهمیت نقش و جایگاه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد:امنیت و سلامت به عنوان دو سرمایه گران بهایی است که بحمد ا… در کشور ما موجوداست و علیرغم تحریم ها و مشکلات موجود، با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)، تدابیر مسئولان ارشد کشور وزحمات و خدمات نیروهای نظامی و انتظامی، مردمما در آرامش و امنیت کامل زندگی می کنند.
فرمانداراصفهان با بیان اینکه تأمین نظم و امنیت انتخابات، امری مهم و ضروری است، اظهارداشت: انشاء ا… با طرح امنیت انتخابات که در کمیته امنیت استان و شهرستان مصوبشده است، با همکاری و همیاری نیروهای نظامی و انتظامی شاهد برگزاری انتخاباتی توأمبا آرامش و امنیت باشیم.
سیستانیافزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوریو ششمین دوره شوراهای شهر و روستا، تعداد صندوق های اخذ رأی باید افزایش یابد کهاین ام مستلزم برقراری نظم و امنیت و توجه بیشتری است که انشاء ا… این مهم نیزمحقق گردد.
ویعنوان کرد: انتخابات به عنوان یک رویکرد مهم سیاسی-اجتماعی در تمام دنیا، یکی ازمعیارهای ارزیابی سلامت، امنیت، آرامش، اعتماد عمومی و مقبولیت و مشروعیت نظام استکه انشاء ا… با حضور پرشور مردم در دو انتخابات سرنوشت ساز و مهم در ۲۸ خردادماه، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شود.
فرمانداراصفهان اذعان داشت: برقراری امنیت و آرامش بستر لازم را برای اقدامات عمرانی وخدماتی و فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فراهم می سازد.
سیستانی تصریح کرد: آمار و ارقام حاکی از کاهشجرایم امنیتی سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ بوده که این مهم بیانگر همکاری و عزم جدینیروی نظامی در شهرستان است.
گفتنیاست، در پایان این جلسه، با حضور فرماندار اصفهان از زحمات شایسته فرماندهانکلانتری های شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.