تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 25747

فرماندار اصفهان: کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات انتخابات باید از لحاظ کارشناسی، فنی و علمی با دقت بسیار بر امور نظارت کند

فرماندار اصفهان: کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات انتخابات باید از لحاظ کارشناسی، فنی و علمی با دقت بسیار بر امور نظارت کند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ملاحظات مختلفی باید در تبلیغات رسمی مد نظر باشد و کسی از اصول و قوانین تخطی نکند و با خاطیان ابتدا با تذکر شفاهی و کتبی، سپس به طور قانونی برخورد شود. به گزارش دنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه هم اندیشی و هماهنگی درخصوص بررسی

Print Friendly, PDF & Email
فرماندار اصفهان عنوان کرد: ملاحظات مختلفی باید در تبلیغات رسمی مد نظر باشد و کسی از اصول و قوانین تخطی نکند و با خاطیان ابتدا با تذکر شفاهی و کتبی، سپس به طور قانونی برخورد شود.
به گزارش دنیای اسرار: حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه هم اندیشی و هماهنگی درخصوص بررسی تخلفات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات، با تأکید بر لزوم رعایت مر قانون در انتخابات، اظهار داشت: کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات انتخابات باید به گونه ای عمل کند که علاوه بر اجتناب از هرگونه اختلاف و مناقشه، حقی از نامزدی ضایع نگردد و انتخابات پیش رو در کمال آرامش و سلامت برگزار شود.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه تبلیغات انتخابات باید امیدبخش و نشاط انگیز باشد و بستر را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم سازد، افزود: آنچه که حق نامزدهاست باید در قالب تبلیغات به سمع و نظر مردم برسد و بستر لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که از تأکیدات امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دیگر مسئولان است، همچون گذشته فراهم گردد.
سیستانی تأکید کرد: کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات انتخابات باید از لحاظ کارشناسی، فنی و علمی با دقت بسیار بر امور نظارت کند تا تبلیغات بتواند تأثیر لازم را برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته باشد.
وی افزود: ملاحظات مختلفی باید در تبلیغات رسمی مد نظر باشد و کسی از اصول و قوانین تخطی نکند و با خاطیان ابتدا با تذکر شفاهی و کتبی، سپس به طور قانونی برخورد شود.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۴ ساعت مانده به آغاز زمان رسمی انتخابات به اتمام خواهد رسید، تصریح کرد: کمیته رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی انتخابات شهرستان از زمان آغاز تبلیغات داوطلبان در قالب اکیپ هایی نسبت به ثبت تخلفات داوطلبان و جمع آوری بنر و پوسترهای تبلیغاتی غیرقانونی آنان در کلانشهر اصفهان، اقدام می نماید.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان