تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 2606

مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری در قوچان برگزار می شود

مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری در قوچان برگزار می شود

پایگاه خبری دنیای اسرار قوچان- رئیس اداره ورزش وجوانان قوچان گفت : چهاردهمین دوره مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری ۲۱ اردیبهشت در قوچان برگزار می شود. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش، رضا محمدیان اظهارکرد: چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی باچوخه کشور یادواره شهید بابا محمد رستمی و شهدای بخش باجگیران در

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

قوچان- رئیس اداره ورزش وجوانان قوچان گفت : چهاردهمین دوره مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشوری ۲۱ اردیبهشت در قوچان برگزار می شود.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش، رضا محمدیان اظهارکرد: چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی باچوخه کشور یادواره شهید بابا محمد رستمی و شهدای بخش باجگیران در پنج وزن ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و  مثبت ۹۶  کیلوگرم ۲۱ اردیبهشت در روستای رهورد قوچان برگزار می شود.

وی افزود: ورزشکارانی از خراسان رضوی ،شمالی ،تهران و گلستان  و شهرستان های مجاور در این دوره از مسابقات به رقابت خواهند پرداخت .

رئیس اداره ورزش وجوانان قوچان تصریح کرد: میهمانانی از فدراسیون ورزش های روستایی وعشایری ، استانی و  مسئولان شهرستان در این مسابقات حضور دارند و به افراد اول تا سوم برنده در پنج وزن به ترتیب شتر ، گوساله و قوچ اهدا می شود .

محمدیان در ادامه با بیان اینکه مهد کشتی با چوخه کشور قوچان است گفت: تمامی تلاش مان این است که در شهر قوچان بتوانیم با ایجاد یک مکان مناسب در سطح ملی مسابقات را برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به اعتبار داده شده امسال کلنگ گود ملی کشتی باچوخه در قوچان زده می شود تا مسابقات به صورت آکادمیک در این شهر برگزار شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان