تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر : 26932

درخشش کانون خبر و فضای مجازی اصفهان در نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا

درخشش کانون خبر و فضای مجازی اصفهان در نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا

به گزارش دنیای اسرار:زهره سادات طالقانی -دو فعال رسانه ای کانون رضوی خبر و فضای مجازی اصفهان بر اساس رای هیات داوران نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا به عنوان نفرات برگزیده شناخته و معرفی شدند.به گزارش آستان نیوز از اصفهان، دو فعال رسانه ای از کانون تخصصی خبر و فضای فضای مجازی اصفهان ۲

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:زهره سادات طالقانی -دو فعال رسانه ای کانون رضوی خبر و فضای مجازی اصفهان بر اساس رای هیات داوران نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا به عنوان نفرات برگزیده شناخته و معرفی شدند.
به گزارش آستان نیوز از اصفهان، دو فعال رسانه ای از کانون تخصصی خبر و فضای فضای مجازی اصفهان ۲ رتبه برتر نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا را از آن خود کردند.
راضیه غلامی با کسب رتبه اول در بخش شبکه های اجتماعی توانست لوح تقدیر و جایزه برتر این بخش را به خود اختصاص دهد.

همچنین حرمت سادات متولی نیز در نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) رتبه سوم این جشنواره با موضوع رسانه های خبری و تحلیلی در بخش خبر را بدست آورد.

این دو خادمیار رسانه‌ای که از اعضای فعال کانون خبر و فضای مجازی اصفهان هستند با درخشش در نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا و با تولید و انعکاس اثر رسانه‌ای خود توانستند بستری برای هم آوایی و همراهی راویان صدیق انوار ملکوتی هشتمین حجت خدا ایجاد کنند و آن را بر جان و دل ارادتمندان حضرتش بنشانند.

نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) امروز، ۳۱ تیر ماه، با حضور تولیت آستان قدس رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، اعضاء هیات داوران و برگزیدگان جشنواره، به صورت محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن همایش‌های موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

این جشنواره با اهداف:گسترش و ترویج آموزه ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه های مختلف، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای در حوزه معارف رضوی برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان