تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر : 26998

توزیع ۳۲۰۰۰ غذای گرم متبرک رضوی همزمان با عید غدیر در شهرستان خمینی‌شهر

توزیع ۳۲۰۰۰ غذای گرم متبرک رضوی همزمان با عید غدیر در شهرستان خمینی‌شهر

به گزارشدنیای اسرار: همزمان با عید غدیر به همت خادمیاران آستان قدس رضوی و موسسه دارالقرآن اهلبیت علیهم السلام تعداد ۲۰۰۰۰ غذای گرم در شهر خمینی شهر و تعداد ۱۲۰۰۰ غذای گرم در شهر درچه طبخ و توزیع شد.سید محمدباقر محمدی مسول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به فضیلت اطعام در روز عید

Print Friendly, PDF & Email


به گزارشدنیای اسرار: همزمان با عید غدیر به همت خادمیاران آستان قدس رضوی و موسسه دارالقرآن اهلبیت علیهم السلام تعداد ۲۰۰۰۰ غذای گرم در شهر خمینی شهر و تعداد ۱۲۰۰۰ غذای گرم در شهر درچه طبخ و توزیع شد.
سید محمدباقر محمدی مسول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به فضیلت اطعام در روز عید غدیر گفت: طبخ غذاها در چندین آشپزخانه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضور کارشناسان بهداشت و درمان انجام شد و پس از آن در ظروف یکبار مصرف آماده توزیع شد. ایشان در مورد نحوه توزیع افزودند: در هر محل یک نفر به عنوان مأمور توزیع طبق آمار پیش بینی شده غذا دریافت کرد و با حضور خادمیاران و یاوران رضوی توزیع غذا در همه نقاط شهرستان انجام شد.
محمدی تصریح کرد: ویژگی ممتاز این غذاها متبرک بودن به نمک و برنج آستان مقدس علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام می باشد که با هماهنگی های لازم با آستان قدس این تبرکات به شهرستان ارسال شد و در تمام غذاها استفاده شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان