تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر : 11822

ثبت‌نام در آزمون سطح ۲ حوزه علمیه خواهران استان اصفهان آغاز شد

ثبت‌نام در آزمون سطح ۲ حوزه علمیه خواهران استان اصفهان آغاز شد

ثبت‌نام در آزمون سطح ۲ حوزه علمیه خواهران استان اصفهان آغاز شد مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از آغاز ثبت نام آزمون سطح ۲ حوزه خواهران همزمان با میلاد حضرت امام رضا (ع) در اصفهان خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار: حجت‌الاسلام غلامرضا بهرامی در نشست خبری بااصحاب رسانه با اشاره به ثبت‌نام حوزه

Print Friendly, PDF & Email

ثبت‌نام در آزمون سطح ۲ حوزه علمیه خواهران استان اصفهان آغاز شد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از آغاز ثبت نام آزمون سطح ۲ حوزه خواهران همزمان با میلاد حضرت امام رضا (ع) در اصفهان خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار: حجت‌الاسلام غلامرضا بهرامی در نشست خبری بااصحاب رسانه با اشاره به ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران در سطح ۲ اظهار داشت: همزمان با میلاد امام رضا(ع) ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: از ۲۳ تیرماه سالروز ولادت امام رضا(ع) تا ۲۱ مرداد ماه علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه‌های علمیه سطح ۲ می‌توانند با مراجعه به حوزه‌های علمیه ثبت‌نام و سپس در تاریخ هفتم شهریور آزمون بدهند.

وی افزود: بیش از دو دهه از تأسیس حوزه علمیه خواهران کشور نمی‌گذرد ولی بالغ بر ۵۰۰ حوزه علمیه خواهران در سطح کشور مشغول به فعالیت در زمینه‌های مختلف تحصیل و تدریس هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با بیان اینکه ۵۰ حوزه در استان اصفهان فعال هستند، گفت: حوزه علمیه خواهران اصفهان سابقه درخشانی در عالم پروری و تربیت مدرس و مبلغ دینی دارد.

وی افزود: نمونه بارز آن که سرآمد حوزه  های علمیه کشور و چهره بین‌المللی به خود گرفته است  بانو مجتهده امین است که از افتخارات اصفهان و جهان تشیع می باشد و توانست در حد اجتهاد رشد و حوزه‌های  علمیه خواهران را پایه‌ریزی کند.

وی با اشاره به فعالیت سطوح مختلف حوزه‌های علمیه اظهار داشت: ما امروزه شاهد هستیم حوزه‌های علمیه در سطح ۲ (کارشناسی)، سطح ۳ ( کارشناسی ارشد) و سطح  ۴(دکترا) مشغول تحصیل و تدریس بوده و فارغ‌التحصیلان قابل توجهی خروجی این سطوح هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان افزود: در استان اصفهان در مقطع سطح ۲ بالغ بر ۷ هزار فارغ‌التحصیل و در مقاطع دیگر بیش از ۶۵۰۰ نفر مشغول به تحصیل وجود دارند.

بهرامی ادامه داد: نتایج قبولی ۲۴ شهریور اعلام می‌شود و شرکت‌کنندگان در صورت قبولی و  بعد از مصاحبه از اول مهرماه مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان خاطرنشان کرد: بالغ بر ۵ هزار نفر در سطح ۲ مشغول به تحصیل هستند و چیزی بیش از ۱۲۰۰ نفر ظرفیت پذیرش در سطح ۲ را داریم

وی افزود: بیش از ۲ هزار مبلغ در سطح استان داریم که تحصیل کنندگان حوزوی هستند و چیزی بالغ بر ۵۰۰ نفر به سطح استادی رسیدند و اکنون در زمره اساتید حوزه‌های علمیه خواهران در سطح استان هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ادامه داد: رشته‌های تخصصی سطح ۳ شامل تفسیر علوم قرآنی، فقه و اصول، اخلاق و تربیت، ادبیات عرب، کلام، تاریخ، مشاوره اسلامی، تربیت دینی کودک و مطالعات زنان است.

وی با بیان اینکه تعدادی از اساتید خواهران در سطوح ۳ و ۴ آقایان هستند، گفت: سیاست براین است تا همه اساتید در تمام سطوح برای خواهران، از بانوان باشند و در حال حاضر در سطح ۲ تمام اساتید خانم و در سطح ۳ حدود ۴۰ درصد و در سطح ۴ تمام اساتید آقا هستند.

خبرنگار:محبوبه عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان