تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰:۲۲
کد خبر : 27463

انهدام باند قاچاق سلاح به مرکز کشور

انهدام باند قاچاق سلاح به مرکز کشور

به گزارش دنیای اسرار:جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که محموله ای از سلاح های شکاری و جنگی غیر مجاز را از مرزهای غربی کشور به مرکز کشور قاچاق کرده بودند خبر داد. سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که محموله ای از سلاح های شکاری و جنگی غیر مجاز را از مرزهای غربی کشور به مرکز کشور قاچاق کرده بودند خبر داد.

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای تشدید مقابل با قاچاقچیان سلاح و مهمات با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت اعضای باندی در زمینه قاچاق سلاح به مرکز کشور مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و رصد هوشمندانه خود دریافتند که این باند قصد دارند محموله ای از سلاح های جنگی و شکاری غیر مجاز را به وسیله یک دستگاه کامیون از مرزهای غربی به سمت اصفهان منتقل کنند که به همین منظور در محور مواصلاتی استان مستقر و اقدامات لازم را در جهت شناسایی و توقیف خودرو انجام دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در نهایت ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار خوراک آبزیان که از سمت استان های غربی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۵ قبضه کلت کمری و ۴۲ قبضه انواع سلاح های شکاری غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به دستگیری ۳ نفر  و تحویل آنها به مراجع قضائی تاکید کرد: کسانی که با قاچاق سلاح های غیر مجاز به داخل کشور قصد برهم زدن امنیت و آرامش جامعه را دارند باید بدانند که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ماموران ناجا با هوشیاری و هوشمندی و اشرافیت بالای خود تحرکات این گونه افراد را رصد می کنند و اجازه نخواهند داد آنها به امنیت کشور خدشه وارد کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان