تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 27876

کشف۴۷۶ فقره سرقت در عملیات “ذوالفقار” پلیس اصفهان

کشف۴۷۶ فقره سرقت در عملیات “ذوالفقار” پلیس اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۷۷ سارق سابقه دار و کشف ۴۷۶ فقره سرقت در اجرای مرحله دوم عملیات “ذوالفقار” این فرماندهی خبر داد. سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مرحله دوم عملیات “ذوالفقار” به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۷۷ سارق سابقه دار و کشف ۴۷۶ فقره سرقت در اجرای مرحله دوم عملیات “ذوالفقار” این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مرحله دوم عملیات “ذوالفقار” به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقای سطح امنیت استان با هدف شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش، مجرمان متواری و تحت تعقیب، کشف سلاح و مواد مخدر در دستور کار واحدهای عملیاتی و اجرایی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت و به مدت یک هفته در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در این عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و تیزهوشی خود موفق شدند، ۷۷ نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار را دستگیر که با اعترافات آنها ۴۷۶ فقره سرقت منزل، خودرو و محتویات داخل خودرو کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۸۱ مجرم متواری و تحت تعقیب و ۳۲۰ محکوم مراجع قضائی که فراری بودند توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هم ۳۱ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و ۲۷۶ کیلو و ۸۸۹ گرم تریاک را کشف کرده و ۷ معتاد متجاهر را تحویل کمپ های ترک اعتیاد دادند.

این مقام انتظامی، توقیف یک هزار و ۳۹۳ دستگاه خودرو و ۷۱۱ دستگاه موتورسیکلت و اعمال قانون ۶ هزار و ۳۴۷ راننده متخلف را از اقدامات پلیس راهور و راه استان در عملیات مذکور عنوان کرد.

سرهنگ هاشمی فر از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سطح یک و کشف ۳ قبضه اسلحه جنگی خبر داد و گفت: همچنین در راستای این عملیات ۳۳۲ سایت و صفحه مجرمانه توسط کارشناسان پلیس فتای استان شناسایی و با گردانندگان آنها برخوردهای قانونی صورت گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است از طراحی و اجرای مرحله سوم عملیات “ذوالفقار” در روزهای آتی خبر داد و گفت: به مردم شریف و شهید پرور استان اصفهان اطمینان می دهیم که با تمام قوا و ظرفیت در میدان عمل حاضر بوده و خواب را از چشمان مجرمان و هنجارشکنان خواهیم گرفت و به کسانی که قصد انجام اعمال مجرمانه دارند هشدار می دهیم که بدانند در کمترین زمان ممکن سایه سنگین پلیس را بر سرخود خواهند دید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.