تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 27856

رشد ۴۱ درصدی حمایت از فرزندان ایتام و نیازمند اردستانی

رشد ۴۱ درصدی حمایت از فرزندان ایتام و نیازمند اردستانی

به گزارش دنیای اسرار:یحامیان در هفت ماهه سال جاری اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان به ۲۷۲ فرزند یتیم و نیازمند اردستانی هدیه کردند. ابوالقاسم صادقی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان، از رشد ۴۱ درصدی مشارکت خیران در حمایت از فرزندان ایتام و نیازمند این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:یحامیان در هفت ماهه سال جاری اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان به ۲۷۲ فرزند یتیم و نیازمند اردستانی هدیه کردند.

ابوالقاسم صادقی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان، از رشد ۴۱ درصدی مشارکت خیران در حمایت از فرزندان ایتام و نیازمند این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در هفت ماهه سال جاری با مساعدت نیک اندیشان این شهرستان مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان به صورت نقد و کالا به فرزندان ایتام و محسنین اهدا شد.
صادقی درخصوص سرانه پرداختی حامیان ادامه داد: به طور میانگین مبلغ واریزی حامیان برای فرزندان یتیم ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۲۵۰ هزار تومان می باشد که  مستقیما به حساب آنها واریز می شود.
وی با تاکید بر اینکه حمایت خیران و نیکوکاران می تواند آینده روشنی برای این فرزندان ترسیم کند، تصریح کرد: تعدادی از فرزندان تحت پوشش این نهاد، در رشته های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری در سطح استان، ملی و بین المللی مقام آورند و حمایت نیک اندیشان خیر از این نخبگان، نه تنها در شرایط زندگی آتی ایشان بلکه در تحول عظیم علمی و سازندگی کشورمان در آینده نیز موثر خواهد بود.
رئیس کمیته امداد اردستان با قدردانی از نیکوکاران و مردم نوعدوست اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۱۸۰۰ حامی، حمایت از ۶۱ فرزند یتیم و ۲۱۱ فرزند محسنین این شهرستان را به عهده دارند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان