تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 27879

عضویت افتخاری کارکنان پلیس و خانواده های آنها در کتابخانه های شهرداری اصفهان

عضویت افتخاری کارکنان پلیس و خانواده های آنها در کتابخانه های شهرداری اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین این معاونت و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از عضویت افتخاری کارکنان پلیس و خانواده های آنان در کتابخانه های متعلق به شهرداری اصفهان خبر داد. سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین این معاونت و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از عضویت افتخاری کارکنان پلیس و خانواده های آنان در کتابخانه های متعلق به شهرداری اصفهان خبر داد.

سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به منظور ارتقای فرهنگ کتاب خوانی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان و بهره مندی کارکنان پلیس از کتابخانه های شهرداری تفاهم نامه ای بین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منعقد شد.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه تمامی کارکنان پلیس استان و خانواده های آنها به عضویت افتخاری در کتابخانه های متعلق به شهرداری اصفهان در آمده و به صورت رایگان می توانند از کتابهای این کتابخانه ها بهره مند شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، طرح مبادله کتاب شهروند به منظور تقویت کتابخانه یگان های انتظامی استان و ارائه مشاوره کتابخانه ای در خصوص سازماندهی و ساماندهی کتابخانه تخصصی معاونت اجتماعی و همچنین تبادل اطلاعات در راستای تهیه اطلس آسیب های اجتماعی شهرستان را از دیگر مفاد این تفاهم نامه برشمرد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: همچنین، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان هم متعهد شد تا خدمات مشاوره رایگان در زمینه های انتظامی، حقوقی، جرایم سایبری و … توسط کارشناسان مرکز مشاوره ارامش وابسته به این معاونت به کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان انجام شود.

کریمی با اشاره به پیشگامی معاونت اجتماعی پلیس استان اصفهان در زمینه اقدامات فرهنگی و اجتماعی در خصوص همکاری و تعامل با تمامی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی استان اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: پلیس معتقد است که با کارهای فرهنگی و ارتقای سطح دانش و آگاهی شهروندان بهتر می توان امنیت و آرامش را در جامعه برقرار کرد و قطعاً تاثیر اقدامات فرهنگی بیشتر از کارهای سلبی است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان