تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر : 28042

زن رمال دستگیر شد

زن رمال دستگیر شد

 ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان زن جوان رمال و فالگیری را که اقدام به رمالی و دعانویسی برای افراد ساده لوح و همچنین کلاهبرداری ۵۵۰ میلیون ریالی از شهروندان کرده بود دستگیر کردند. به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ “حسین بساطی” فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان داشت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان ، مبنی

Print Friendly, PDF & Email


 ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان زن جوان رمال و فالگیری را که اقدام به رمالی و دعانویسی برای افراد ساده لوح و همچنین کلاهبرداری ۵۵۰ میلیون ریالی از شهروندان کرده بود دستگیر کردند.

به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ “حسین بساطی” فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان داشت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان ، مبنی بر اینکه یک زن ، از طریق فضای حقیقی و مجازی به بهانه رمالی و رفع مشکلات زندگی اقدام به کلاهبرداری ۵۵۰ میلیون ریالی از آنها کرده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی های لازم ، تحقیقات خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که او با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رواج خرافه گرایی، رمالی و فال گیری کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد می کند.
سرهنگ بساطی ضمن اشاره به دستگیری متهمه و انتقال وی به اداره پلیس گفت: متهمه در بازجویی های انجام شده به کلاهبرداری ۵۵۰ میلیون ریالی از شهروندان و همچنین اخذ درآمد از طریق رمالی و فالگیری از طریق فریب شهروندان به بهانه های رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی و … اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری ها و گرفتاری های خانواده ها نکرده و هدف آنها کسب درآمد از طریق فریب شهروندان است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان