تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 28537

اصلاح ساختار شبکه ها در شرق اصفهان

اصلاح ساختار شبکه ها در شرق اصفهان

احداث ۴ کیلومتر کابل کشی فشار متوسط و ضعیف در خیابان شیخ طوسی اصلاح ساختار شبکه ها در شرق اصفهان به گزارش دنیای اسرار:۴کیلومتر کابل کشی فشار متوسط و ضعیف زمینی در پروژه خیابان شیخ طوسی از محدوده برق شرق اصفهان با هزینه ای بالغ بر ۱۹۰۰۰ میلیون ریال احداث اجرایی شد . امیر سلجوقی

Print Friendly, PDF & Email

احداث ۴ کیلومتر کابل کشی فشار متوسط و ضعیف در خیابان شیخ طوسی اصلاح ساختار شبکه ها در شرق اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:۴کیلومتر کابل کشی فشار متوسط و ضعیف زمینی در پروژه خیابان شیخ طوسی از محدوده برق شرق اصفهان با هزینه ای بالغ بر ۱۹۰۰۰ میلیون ریال احداث اجرایی شد .

امیر سلجوقی مدیر برق منطقه ۴ شرکت توزیع برق اصفهان در این باره گفت :کابل کشی فشار متوسط زمینی از پست مخابرات تا خیابان شیخ طوسی به منظور خروج پست از حالت شعاعی و ایجاد قدرت مانور بین فیدرها عملیاتی شد.

وی در ادامه افزود : فیدر گیری از پست به منظور رفع ضعف ولتاژ منطقه و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خود نگهداراز دیگر شاخصه های این پروژه بوده است و از اهداف آن کاهش بار فیدرهای فول بار ،کاهش انرژی توزیع نشده و کاهش تلفات انرژی ،رفع ضعف برق و پایداری شبکه بوده است

وی خاطر نشان کرد : از آنجا که بار زیادی بر روی فیدرهای شبکه تحمیل می شد علت رینگ نمودن شبکه در اولویت پروژه قرار گرفت وازآنجا که جنس شبکه از کابل های ژاپنی بود و بارها دچار قطعی شده بود ضرورت پروژه را بیش از پیش نمایان می کرد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان