تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۲۵
کد خبر : 2877

راهکارهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف تبیین شد.

راهکارهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف تبیین شد.

پایگاه خبری دنیای اسرار با حضور مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق اصفهان راهکارهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف تبیین شد. با  هدف تبیین راهکارهای   اطلاع رسانی و فرهنگ سازی  مدیریت مصرف آب و برق  جلسه ای با حضور مدیران  روابط  عمومی صنعت آب و برق استان اصفهان شرکت  عامل برق منطقه

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

با حضور مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق اصفهان

راهکارهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف تبیین شد.

با  هدف تبیین راهکارهای   اطلاع رسانی و فرهنگ سازی  مدیریت مصرف آب و برق  جلسه ای با حضور مدیران  روابط  عمومی صنعت آب و برق استان اصفهان شرکت  عامل برق منطقه ای اصفهان برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در این جلسه نخست  مهندس موسی رضایی رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان اصفهان  طی سخنانی  با  اشاره به کمبود  منابع آب کشور و به تبع آن کاهش تولید  برق گفت  :  با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به  جا  و  مؤثر که  از طریق روابط عمو می ها انجام می شود  میتوان به طور نسبی بر مشکلات مذکور فائق آمد .

موسی رضایی افزود :  در ایام پیش رو به دلیل گرمای هوا مصرف آب و برق به شدت افزایش پیدا می کند و با توجه به کمبود آب و محدودیت  تولید برق به واسطه کاهش منابع آب مردم را به مدیریت مصرف آب و برق دعوت می کنیم .

وی در پایان  ابراز  امیدواری نمود  :  با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی  همگانی  و  فشرده که  از طریق  روابط عمومی های  صنعت آب و  برق  استان  برنامه ریزی شده است ساعات اوج بار و مصرف را مدیریت نمائیم و به سلامت از این برهه حساس عبور کنیم .

در ادامه مدیران روابط عمومی آب و برق استان ضمن هم اندیشی در خصوص اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برنامه های پیشنهاد ی خود را ارائه نموده  و در خصوص برنامه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی که  از طریق  صدا و سیما و فضاهای اطلاع رسانی شهری و دیگر  مبادی اطلاع رسانی  از قبیل  شبکه های اجتماعی و … انجام خواهد شد بحث و تبادل نظر نمودند .

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان