تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
کد خبر : 29240

آزادی ۲۶۸ زندانی با کمک بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج)

آزادی ۲۶۸ زندانی با کمک بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج)

به گزارش دنیای اسرار:مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) و محرومیت‌زدایی استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ۲۸ ناحیه مقاومت بسیج استان اصفهان، گفت: تاکنون ۲۶۸ زندانی با کمک بسیج سازندگی آزاد شده است و در ماه رمضان یک میلیارد و ۳۰۹ میلیون تومان در بسیج جمع‌آوری و به حساب

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) و محرومیت‌زدایی استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ۲۸ ناحیه مقاومت بسیج استان اصفهان، گفت: تاکنون ۲۶۸ زندانی با کمک بسیج سازندگی آزاد شده است و در ماه رمضان یک میلیارد و ۳۰۹ میلیون تومان در بسیج جمع‌آوری و به حساب ستاد دیه واریز شد.

سرهنگ پاسدار حسن عجمی، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: استان اصفهان از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه را دهه بسیج سازندگی نامگذاری کرد و این نخستین سالی است که بزرگداشت بسیج سازندگی از هفته به دهه تبدیل شده است و با محوریت بسیج و هماهنگی نواحی مقاومت همچنین اقشار مستقر در سپاه، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی برنامه‌هایی در سطح استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به چهار محور اصلی بسیج سازندگی، محرومیت زدایی، خدمت رسانی، گروه‌های جهادی و اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: در محور محرومیت‌زدایی کمک به تأمین آب و مسکن محرومان در دستور کار دارد؛ موضوع دوم خدمت رسانی عمومی است که بسیج سازندگی با فعالیت‌هایی که در دوران کرونا انجام داد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) و محرومیت‌زدایی استان اصفهان با اشاره به شعار امسال، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، تشریح کرد: چهار قرارگاه بسیج در شهرستان‌های سمیرم، چادگان، برخوار و آران و بیدگل در نظر گرفته شده است تا نقاط محروم را شناسایی کنند همچنین در مجموع ۳۰۰ گروه جهادی در مراسم رزمایش جهادگران فاطمی شرکت خواهند کرد.

عجمی اضافه کرد: افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی مسکن محرومان، استخر ذخیره آب و حرکت‌های بسیج در توزیع ۹۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان را از دیگر برنامه‌های دهه بسیج سازندگی است.

وی با اشاره به مشارکت در مبارزه با سالک، تأمین آب و مسکن محرومان، میز خدمت، افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی، ویزیت و خدمات رایگان دندان‌پزشکی، آموزش سبک زندگی اسلامی، خاطر نشان کرد: در جهت اجرای ازدواج آسان با کمک معاونت اجتماعی بسیج، یک هزار و ۵۰۰ جهیزیه به زوج‌های جوان اعطا و در بخش بسته‌های معیشتی نیز ده‌ها هزار بسته توزیع شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج)و محرومیت‌زدایی استان اصفهان ادامه داد: امسال ۱۰۰ میلیارد تسهیلات در اختیار مجموعه‌های مردمی قرار گرفته است و با هدایت مدیریت اقتصاد مقاومتی سعی خواهیم کرد پروژه‌های مشاغل خرد خانگی در دهه بسیج سازندگی افتتاح شود.

خبرنگار: مهتاب خیری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان