تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
کد خبر : 29240

آزادی ۲۶۸ زندانی با کمک بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج)

آزادی ۲۶۸ زندانی با کمک بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج)

به گزارش دنیای اسرار:مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) و محرومیت‌زدایی استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ۲۸ ناحیه مقاومت بسیج استان اصفهان، گفت: تاکنون ۲۶۸ زندانی با کمک بسیج سازندگی آزاد شده است و در ماه رمضان یک میلیارد و ۳۰۹ میلیون تومان در بسیج جمع‌آوری و به حساب

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) و محرومیت‌زدایی استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ۲۸ ناحیه مقاومت بسیج استان اصفهان، گفت: تاکنون ۲۶۸ زندانی با کمک بسیج سازندگی آزاد شده است و در ماه رمضان یک میلیارد و ۳۰۹ میلیون تومان در بسیج جمع‌آوری و به حساب ستاد دیه واریز شد.

سرهنگ پاسدار حسن عجمی، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: استان اصفهان از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه را دهه بسیج سازندگی نامگذاری کرد و این نخستین سالی است که بزرگداشت بسیج سازندگی از هفته به دهه تبدیل شده است و با محوریت بسیج و هماهنگی نواحی مقاومت همچنین اقشار مستقر در سپاه، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی برنامه‌هایی در سطح استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به چهار محور اصلی بسیج سازندگی، محرومیت زدایی، خدمت رسانی، گروه‌های جهادی و اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: در محور محرومیت‌زدایی کمک به تأمین آب و مسکن محرومان در دستور کار دارد؛ موضوع دوم خدمت رسانی عمومی است که بسیج سازندگی با فعالیت‌هایی که در دوران کرونا انجام داد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) و محرومیت‌زدایی استان اصفهان با اشاره به شعار امسال، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، تشریح کرد: چهار قرارگاه بسیج در شهرستان‌های سمیرم، چادگان، برخوار و آران و بیدگل در نظر گرفته شده است تا نقاط محروم را شناسایی کنند همچنین در مجموع ۳۰۰ گروه جهادی در مراسم رزمایش جهادگران فاطمی شرکت خواهند کرد.

عجمی اضافه کرد: افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی مسکن محرومان، استخر ذخیره آب و حرکت‌های بسیج در توزیع ۹۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان را از دیگر برنامه‌های دهه بسیج سازندگی است.

وی با اشاره به مشارکت در مبارزه با سالک، تأمین آب و مسکن محرومان، میز خدمت، افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی، ویزیت و خدمات رایگان دندان‌پزشکی، آموزش سبک زندگی اسلامی، خاطر نشان کرد: در جهت اجرای ازدواج آسان با کمک معاونت اجتماعی بسیج، یک هزار و ۵۰۰ جهیزیه به زوج‌های جوان اعطا و در بخش بسته‌های معیشتی نیز ده‌ها هزار بسته توزیع شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج)و محرومیت‌زدایی استان اصفهان ادامه داد: امسال ۱۰۰ میلیارد تسهیلات در اختیار مجموعه‌های مردمی قرار گرفته است و با هدایت مدیریت اقتصاد مقاومتی سعی خواهیم کرد پروژه‌های مشاغل خرد خانگی در دهه بسیج سازندگی افتتاح شود.

خبرنگار: مهتاب خیری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.