تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
کد خبر : 29292

پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۳هزار و ۷۵۱ مددجوی اصفهانی در سال گذشته

پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۳هزار و ۷۵۱ مددجوی اصفهانی در سال گذشته

در سال گذشته حق بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی ۳ هزار و ۷۵۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شده است. به گزارش ردنیای اسرار: هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه

Print Friendly, PDF & Email

در سال گذشته حق بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی ۳ هزار و ۷۵۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شده است.
به گزارش ردنیای اسرار: هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی با هدف توانمندسازی مددجویان انجام می شود، بیان داشت: در سال گذشته ۱۳ میلیارد و ۱۹۹میلیون تومان حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان تحت حمایت واریز شده است.
هادی بنایی پرداخت حق بیمه مددجویان را تضمین آینده آنها برای دریافت حقوق پس از دوران بازنشستگی و خروج از چرخه حمایتی امداد اعلام کرد و ادامه داد: حق بیمه ۲ هزار و ۹۷۸ زن سرپرست خانوار و ۷۷۳ نفر از مجریان طرح های خودکفایی به حساب سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، افزود: در سال گذشته تعداد ۱۹۱ نفر از مددجویانی که بالای هفت سال سابقه تامین اجتماعی داشتند و به سن بازنشستگی رسیدند، با خرید سوابق ایشان به ارزش ۲ میلیارد و ۹۹۱ میلیون تومان توسط این نهاد، شامل مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی شده و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شدند.
وی گفت: افراد تحت حمایت دارای بیمه پس از ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه و داشتن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته شده و پس از بازنشستگی از مستمری و خدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان