تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر : 29872

در استان اصفهان تلاش شد تا از نیروهای جوان، متعهد و متخصص درکنار افراد باتجربه استفاده گردد

در استان اصفهان تلاش شد تا از نیروهای جوان، متعهد و متخصص درکنار افراد باتجربه استفاده گردد

استاندار اصفهان در نشست با نخبگان شهرستان دهاقان که عصر روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه برگزار شد بهره گیری از جوانان متعهد و متخصص را ازجمله اقدامات در استان بیان کرد. به گزارش دنیای اسرار: دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این نشست با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر گفت: امیدواریم خداوند توفیق زندگی ذیل

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان در نشست با نخبگان شهرستان دهاقان که عصر روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه برگزار شد بهره گیری از جوانان متعهد و متخصص را ازجمله اقدامات در استان بیان کرد.

به گزارش دنیای اسرار: دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این نشست با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر گفت: امیدواریم خداوند توفیق زندگی ذیل ولایت ائمه اطهار را به ما عطا کند.
وی با اشاره به سفر به دهاقان و برنامه‌های مجموعه استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان بیان کرد: همه مسئولان اعم از امام جمعه، نماینده و فرماندار همدلی و پیگیری شایسته‌ای را در جهت حل مشکلات این شهرستان داشته‌اند تا با مساعدت و پشتیبانی دستگاه‌های استانی شاهد حل مشکلات و رشد روز افزون این شهرستان باشیم.
وی با بیان این‌که در دولت سیزدهم به جوانان فرصت داده می‌شود گفت: در استان اصفهان سعی بر این بوده است که از ظرفیت نیروهای جوان، متعهد و متخصص و همچنین افراد با سابقه که ایده‌هایی را برای رشد و توسعه حوزه‌های مختلف دارند استفاده شود.
استاندار اصفهان تصریح کرد: همه مردم باید پای کار باشند و تلاش کنند تا موفق شویم، مردمی‌سازی حکم‌رانی ایده دولت مردمی بوده است و برای تحقق آن نیز همت جدی دارد.
وی بیان کرد: فعالیت‌‌هایی که به صورت گسسته انجام می شود، سبب تحقق نقشه دشمن و عدم وحدت و همدلی در جامعه می‌شود، ما امنیتی‌ترین مشکل خود که جنگ تحمیلی بود را با کمک و همراهی بسیار چشم‌گیر مردم اداره کردیم و هم‌اکنون نیز باید در خصوص مشکلات و معضلات محدوده خود و همچنین کشور دنبال برنامه و ایده باشیم.
مرتضوی همچنین بیان کرد: موارد مطرح شده توسط نخبگان حتما مورد توجه و بررسی قرار خواهد گرفت و تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت جامعه نخبگان انجام خواهیم داد.
محمدرضا جانثاری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این دیدار ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: پس از استقرار دولت سیزدهم، همه از وضعیت کشور اطلاع داشتند و می‌دانستند باید چه اقداماتی را باید انجام دهند.
وی در همین راستا ادامه داد: نمیتوانیم انتظار معجزه داشته باشیم، هنگام آغاز دولت با کسری بودجه، کاهش شدید ذخایر استراتژیک و وضع نا به سامانی روبه‌رو بودیم.
جانثاری با اشاره به برخی اظهارنظر‌های نادرست در خصوص عملکرد دولت گفت: درخصوص بسیاری از مسائل و مشکلات اظهار نظر‌، خیلی زود است و باید مقداری صبر داشته باشیم.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به انتخاب حضرت آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور گفت: پس از انتخاب رئیس جمهور تازه کار شروع شد و اشکالات و معضلات باید حل شود تا کشور روی ریل خود حرکت کند، باید مطالبات را مطرح کنیم و همه با هم برای رسیدگی به آن اقدام کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان