تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
کد خبر : 29957

هیئت مدیره جدید جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی انتخاب شدند

هیئت مدیره جدید جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی انتخاب شدند

مجمع عمومی عادی جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتیس به منظور برگزاری انتخابات هیئت مدیره این تشکل مردم نهاد برگزار شد . به گزارش  دنیای اسرار: در این جلسه که با حضور هیئت مدیره سابق ، خیرین و جمعی از بیماران و خانواده آنها و نماینده استانداری اصفهان برگزار شد اعضای جدید

Print Friendly, PDF & Email

مجمع عمومی عادی جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتیس به منظور برگزاری انتخابات هیئت مدیره این تشکل مردم نهاد برگزار شد .
به گزارش  دنیای اسرار: در این جلسه که با حضور هیئت مدیره سابق ، خیرین و جمعی از بیماران و خانواده آنها و نماینده استانداری اصفهان برگزار شد اعضای جدید هیئت مدیره با رای اعضای مجمع انتخاب شدند .
حجت الاسلام و المسلمین محمد زارعان ، دکتر مجید قاسمی ، علیرضا صلواتی ، دکتر ایمان ادیبی ، محمد رضا کریمی ، دکتر احمد شریعتی و سید هوشنگ قادریان به عنوان عضو اصلی و سید ماجد ابطحی و احمد رضا ضیایی به عنوان عضو علی البدل به مدت دوسال عهده دار مسئولیت هیئت مدیره این تشکل خواهند بود . همچنین سید جواد حسینی و افشین خسروی به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند .
پیش از این محمد مجیری ، حجت الاسلام و المسلمین محمد زارعان ، ایرج حیدری ، علیرضا صلواتی ، دکتر ایمان ادیبی ، احمد رضا ضیایی ، سمیه تباشیری به عنوان عضو اصلی و سمانه امینی هرندی مهدی ترکاشند به عنوان عضو علی البدل و همچنین محمد رحمتی و حسین خوش فطرت به عنوان بازرس اصلی و علی البدل در هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی فعالیت داشتند .
جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی اولین و تنها تشکل مردم نهاد حامی بیماران ای ال اس و نوروپاتی در کشور است که فعالیت رسمی خود را در سال ۹۷ آغاز کرد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان