تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 30069

تلاش ۲۴ ساعته پلیس برای پیدا کردن کودک ۶ ساله

تلاش ۲۴ ساعته پلیس برای پیدا کردن کودک ۶ ساله

به گزارش دنیای اسرار:با تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین میاندشت و بسیج کردن نیروهای مردمی و دستگاه های امدادی کودک ۶ ساله مبتلا به بیماری سندرم دان که مفقود شده بود کمتر از ۲۴ ساعت در خارج از شهر پیدا و به خانواده اش بازگردانده شد. سرهنگ “حمزه بهرامی”، فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت در گفت

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:با تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین میاندشت و بسیج کردن نیروهای مردمی و دستگاه های امدادی کودک ۶ ساله مبتلا به بیماری سندرم دان که مفقود شده بود کمتر از ۲۴ ساعت در خارج از شهر پیدا و به خانواده اش بازگردانده شد.

سرهنگ “حمزه بهرامی”، فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت ۲۰ و۳۰ دقیقه شامگاه دوشنبه ۱۰ مرداد ماه خبر گم شدن یک پسر بچه ۶ ساله مبتلا به بیماری سندرم دان به کلانتری ۱۱ این شهرستان اطلاع داده شد که بلافاصله ماموران انتظامی برای پیدا کردن این پسربچه وارد عمل شدند.

وی افزود: علاوه بر نیروهای انتظامی، نیروهای مردمی نیز بسیج شدند و از ظرفیت دستگاه های امدادی همچون اورژانس و هلال احمر و دیگر دستگاه نیز بهره گیری شد و یک تلاش جمعی وسیع برای یافتن این کودک در نقطه به نقطه شهرستان شکل گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت گفت: نهایتاً این کودک کمتر از ۲۴ ساعت بعد از اعلام مفقودی در خارج از شهر پیدا و به آغوش خانواده اش بازگردانده شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با قدردانی از تلاش نیروهای انتظامی، مردم و دستگاه های خدماتی و امدادی شهرستان که در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند، گفت: کودکان خردسال به ویژه کودکان مبتلا به سندرم دان نیازمند مراقبت های ویژه از سوی والدین خود هستند و بنابر این به همه پدران و مادران توصیه می کنیم هنگام رفتن به بیرون و انجام خرید حتی برای یک لحظه از کودک خود غافل نشوند

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان