تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 30376

کلنگ زنی ۷۰۰ میلیاردی پست برق در نجف آباد

کلنگ زنی ۷۰۰ میلیاردی پست برق در نجف آباد

به گزارش دنیای اسرار :همزمان با هفته دولت، کلنگ احداث پست ۴۰۰/۶۳ کیلوولت نجف آباد با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان به زمین زده شد. هدف از اجرای این پروژه افزایش ظرفیت و پایداری شبکه غرب اصفهان بوده و این طرح در سه مرحله اجرا خواهد شد که در فاز اول ترانس اول ۴۰۰

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :همزمان با هفته دولت، کلنگ احداث پست ۴۰۰/۶۳ کیلوولت نجف آباد با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

هدف از اجرای این پروژه افزایش ظرفیت و پایداری شبکه غرب اصفهان بوده و این طرح در سه مرحله اجرا خواهد شد که در فاز اول ترانس اول ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت این پست شامل احداث قطر ۴۰۰ کیلوولت با ۶ بی ۶۳ کیلوولت خروجی احداث خواهد شد.

در فازهای دوم و سوم نیز به ترتیب ترانس دوم ۴۰۰/۶۳ کیلوولت شامل قطرهای ۴۰۰ کیلوولت مربوط به خطوط جدیدالاحداث اسلام آباد نجف آباد (جنوب روستای جلال آباد) و نیز اصلاح آرایش باسبار و تکمیل قطرهای ۴۰۰ کیلوولت پست ۴۰۰/۲۳۰ کیلوولت نجف آباد انجام خواهد شد.

گفتنی است در فاز اول شرکت مهندسین دانشمند به عنوان مشاور پروژه و شرکت برنا سازه اسپاد نیز به عنوان پیمانکار ساختمانی پروژه فعالیت دارند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان