تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
کد خبر : 30386

بهره برداری از ۲ مخزن آب به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب در شهرستان خور و بیابانک

بهره برداری از ۲ مخزن آب به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب در شهرستان خور و بیابانک

به مناسبت هفته دولت انجام گرفت؛ بهره برداری از ۲ مخزن آب به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب در شهرستان خور و بیابانک به گزارش دنیای اسرار:مدیر آبفای خور و بیابانک از بهره برداری از ۲ مخزن آب به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب در شهر فرخی و روستای مهرجان این شهرستان به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت هفته دولت انجام گرفت؛
بهره برداری از ۲ مخزن آب به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب در شهرستان خور و بیابانک

به گزارش دنیای اسرار:مدیر آبفای خور و بیابانک از بهره برداری از ۲ مخزن آب به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب در شهر فرخی و روستای مهرجان این شهرستان به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب خبر داد.
محمدجواد فیروزی با بیان این‌که این ۲ مخزن با هدف آبرسانی پایدار به مردمان این شهر و روستا احداث شده است، خاطرنشان کرد: همچنین یک حلقه چاه آب نیز به منظور آبرسانی به مردم شهر جندق با ظرفیت ۵ لیتر بر ثانیه در مدار بهره برداری قرار گرفته است.
وی با بیان این که کلنگ زنی فاز دوم شبکه آب شیرین کن شهرستان جندق سایر برنامه های آبفای خور و بیابانک در سال جاری است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰ کیلومتر شبکه آبرسانی در ۳ شهر خور، جندق و فرخی و روستاهای چاهملک، عروسان، بیاضه،جعفرآباد،ابراهیم آباد،نصرآباد،گرمه و مهرجان این شهرستان در قطرهای ۹۰,۱۱۰، ۷۵و ۶۳ میلی متر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
مدیر آبفای شهرستان خور و بیابانک افزود: همچنین با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب در روستای چاهملک، ۱۲۴۰ متر از این شبکه به همراه انشعابات در مسیر آن، در ۴ ماهه نخست سال جاری اصلاح شد.
فیروزی با بیان این که شهرستان خور و بیابانک دارای ۳ شهر و ۱۶ روستا است، اظهار داشت: ۱۴۳۹۸ نفر در شهرها و ۴۹۳۵ نفر در روستاهای این شهرستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان