تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 30494

اجرای ۲۱ طرح ویژه در منطقه ۱۱ در آستانه ماه مهر

اجرای ۲۱ طرح ویژه در منطقه ۱۱ در آستانه ماه مهر

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خبر داد: اجرای ۲۱ طرح ویژه در منطقه ۱۱ در آستانه ماه مهر به گزارش دنیای اسرار:مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از اجرای ۲۱ طرح عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس در این منطقه خبر داد. حسن محمدحسینی با اعلام این خبر گفت: جلسه

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خبر داد:
اجرای ۲۱ طرح ویژه در منطقه ۱۱ در آستانه ماه مهر
به گزارش دنیای اسرار:مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از اجرای ۲۱ طرح عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس در این منطقه خبر داد.
حسن محمدحسینی با اعلام این خبر گفت: جلسه ستاد مهر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در راستای آماده سازی منطقه برای بازگشایی مدارس با حضور روسای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، نماینده پلیس راهور، نماینده آموزش و پرورش و معاونین مربوطه برگزار شد.
او از تدوین و اجرای ۲۱ طرح در این منطقه خبر داد و افزود: اصلاح هندسی، مناسب سازی و کف سازی ایستگاه‌های اتوبوس با هزینه ای بالغ بر بیش از ۳ میلیارد ریال و رنگ آمیزی گذرگاهای عابر پیاده به مساحت ۴۰۰ متر مربع با هزینه ای بیش از یک و نیم میلیارد ریال از جمله این اقدامات است.
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ایمن سازی حاشیه مدارس با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات این منطقه دانست و گفت: شست و شو و زیباسازی حاشیه مدارس با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی نیز در این ایام در حال انجام است.
او خاطرنشان کرد: شهرداری تلاش کرده تا با تمام امکاناتی که در اختیار دارد با ایمن‌سازی، زیباسازی و پاکسازی معابر و ساماندهی سرویس مدارس، همزمان با آغاز فصل تعلیم و تربیت، فضای شهر را برای ورود دانش آموزان به سال تحصیلی جدید آماده کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان