تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 30628

شاطوری خبرداد:پیشرفت ۹۸ درصدی احداث خیابان نسیم

شاطوری خبرداد:پیشرفت ۹۸ درصدی احداث خیابان نسیم

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث خیابان نسیم با پیشرفت ۹۸ درصدی و با بودجه‌ای به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در حال اجرا است. به گزارش دنیای اسرار:علی‌اصغر شاطوری؛ اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در آینده نزدیک خیابان نسیم به طول ۶۳۰ متر، عرض ۲۵ متر و با مساحت

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث خیابان نسیم با پیشرفت ۹۸ درصدی و با بودجه‌ای به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش دنیای اسرار:علی‌اصغر شاطوری؛ اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در آینده نزدیک خیابان نسیم به طول ۶۳۰ متر، عرض ۲۵ متر و با مساحت ۱۶ هزار مترمربع تکمیل خواهد شد که این پروژه زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و تجهیز کانال رفع آب‌های سطحی را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در خیابان نسیم، هشت هزار مترمربع مسیر دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: عملیات عمرانی این گذر با ۷۶۰۰ مترمربع آسفالت ،۱۱۵۰ مترمربع زیرسازی و ۵۵۰۰ مترمکعب خاک‌برداری اجرا شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات عمرانی احداث خیابان نسیم با پیشرفت ۹۸ درصدی و با بودجه‌ای به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: علائم ترافیکی در خیابان نسیم نصب شده است و تمهیدات لازم برای ایمنی تردد خودروها به خصوص وسایل حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان