تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 30716

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: مسئولان خود را در برابر حل مشکلات مردم ملزم بدانند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: مسئولان خود را در برابر حل مشکلات مردم ملزم بدانند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ضروری است که مسئولان بیش از گذشته خود را ملزم به حل مشکلات مردم بدانند. به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون حدود

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ضروری است که مسئولان بیش از گذشته خود را ملزم به حل مشکلات مردم بدانند.
به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۸۵ درصد از برنامه های تعریف شده در بخش‌های مختلف اوقاف و امور خیریه استان اصفهان محقق شده است.
وی افزود: در برخی از حوزه‌ها افزایش عملکرد و در برخی حوزهها کاهش عملکرد مشهود است و درخواست داریم به صورت عملیاتی تا پایان سال که شمارش معکوسی داریم برنامه را به صورت کامل محقق سازیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بخش اسناد در مسیر خوبی قرار داریم، گفت: این روند ادامه دارد و تا پایان سال نتایج بسیار خوبی را خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به شرایط فعلی در کشور اضافه کرد: همه کارکنان دولت باید توجه داشته باشند که بخش زیادی از مطالبات مردم به آنها بر‌میگردد و امروز اگر مشکلاتی دیده میشود و نگرانی در این زمینه وجود دارد به ما نیز بر می‌گردد.
حجت‌الاسلام بلک در ادامه با بیان اینکه باید سهم اول خود را برطرف کردن مشکلات بدانیم، ابراز داشت: مسئولان باید پاسخگو باشند و نه مطالبه گر از مردم، همه به سوال کننده تبدیل شده‌ایم و باید بیش از گذشته به حل مشکلات توجه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه ایجاد نارضایتی و عدم توجه به مشکلات مردم و همچنین عدم پیش بینی مشکلات آینده از اشتباهات جبران ناپدیر است، اضافه کرد: از سویی باید توجه داشته باشیم که ما امانتدار نظام و حاکمیت هستیم، خودمان باید نسبت به مسائل و مشکلات توجیه باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه هیچ کس در کشور بیش از رهبر معظم انقلاب به شرایط واقف نیست، ابراز داشت: اگر بررسی کنید متوجه خواهید شد که رهبر معظم انقلاب از ۲۰ سال گذشته در زمینه فساد و مشکلات جاری جامعه تذکر داده‌اند، باید توجه داشت که رفع این مشکلات یک مساله است و متزلزل شدن و متزلزل کردن پایههای اعتماد مردم ومسائل نظام در بعد دیگری قرار دارد.
وی ادامه داد: مسئولان باید برای برون رفت از مشکلات کشور برنامه داشته باشند، اتفاقاتی که در حال حاضر در کشور رخ داده همه مورد هدف هستند، دشمنی‌ها کاری به حزب و گروه ندارد و همه را در تیرس خود قرار می‌دهد و از این رو همه باید هوشیار باشند.
حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه اعتراضات در جای خود ارزشمند است، اضافه کرد: در این شرایط باید هوشیار باشیم که درگیر معاند نشویم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان