تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 30872

اصفهان در رشته کوهنوردی جزو برترین‌ها در کشور است

اصفهان در رشته کوهنوردی جزو برترین‌ها در کشور است

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران گفت: استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون همواره جزو رتبه‌های برتر کشور در ارزیابی‌های مختلف ورزشی و آموزشی فدراسیون کوهنوردی بوده که بسیار شایسته تقدیر است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:، رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران در مجمع عمومی سالیانه هیأت کوهنوردی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران گفت: استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون همواره جزو رتبه‌های برتر کشور در ارزیابی‌های مختلف ورزشی و آموزشی فدراسیون کوهنوردی بوده که بسیار شایسته تقدیر است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:، رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران در مجمع عمومی سالیانه هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اظهار داشت: استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون همواره جزو رتبه‌های برتر کشور در ارزیابی‌های مختلف ورزشی و آموزشی فدراسیون کوهنوردی بوده که بسیار شایسته تقدیر است.

وی با قدردانی از شرکت‌های تولیدکننده ابزار و دیواره‌های سنگ‌نوردی در استان تصریح کرد: این شرکت‌ها بازوان توانمند برای توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در کشور هستند که باید حمایت شوند.

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت حضور تمامی اعضا در جلسات مجمع بیان کرد: مجمع سالیانه با هدف ارائه گزارش سالیانه و بررسی و شناخت نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های هیأت برگزار می‌شود که لازم است تمامی اعضا نسبت به حضور در آن اهتمام لازم را داشته باشند.

 

 وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با تعامل و همدلی اعضای مجمع، فعالیت‌های مرتبط با توسعه و ترویج این رشته ورزشی با قدرت انجام شود و در این راه تقویت ارتباط مؤثر با اصحاب خبر و رسانه برای شناساندن هر چه بیشتر فعالیت‌های مجمع مورد تأکید است.

علیرضا بوژمهرانی رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد این هیأت پرداخت و چالش‌ها و برنامه‌های پیش روی هیأت کوهنوردی را بیان کرد و در پایان با رأی‌گیری از اعضای مجمع، مجید عمران با کسب ۲۲ رأی به عنوان خزانه‌دار هیأت انتخاب شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان