تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر : 31434

توزیع ۲۹۰ هزار لیتر نفت سفید بین ۱۴ هزار خانوار روستایی در خراسان‌شمالی

توزیع ۲۹۰ هزار لیتر نفت سفید بین ۱۴ هزار خانوار روستایی در خراسان‌شمالی

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی گفت: از ابتدای سرمای روزهای جاری ۲۹۰ هزار و ۹۰۰ لیتر نفت سفید بین ۱۴ هزار و ۵۴۵ خانوار روستایی خراسان‌شمالی توزیع شده است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:علی‌اصغر برومند، مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: نفت

Print Friendly, PDF & Email

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی گفت: از ابتدای سرمای روزهای جاری ۲۹۰ هزار و ۹۰۰ لیتر نفت سفید بین ۱۴ هزار و ۵۴۵ خانوار روستایی خراسان‌شمالی توزیع شده است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:علی‌اصغر برومند، مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: نفت سفید در روستاهای شهرستان اسفراین، جاجرم، فاروج، رازوجرگلان و فاروج در حال توزیع است.

وی گفت: هر محدوده‌ای که شرکت گاز وضعیت را بحرانی اعلام کند، شرکت نفت آمادگی توزیع سوخت دارد.

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌شمالی افزود: تاکنون هیچ‌گونه قطعی گاز انجام نشده است، توزیع سوخت نیز به دلیل این است که در صورت قطعی گاز، سوخت جایگزین داشته باشند.

وی یادآور شد: تاکنون در روستاهایی که توزیع نفت انجام شده، به هر خانوار ۲۰ لیتر نفت سفید اختصاص پیدا کرده که مبلغ دریافتی برای هر لیتر ۳۰۰ تومان بر اساس نرخ‌گذاری توسط فرمانداری شهرستان‌ها است.

برومند در خصوص میزان توزیع نفت سفید نیز گفت: در شهرستان گرمه ۳۲۰ خانوار، شهرستان جاجرم ۳۰۰ خانوار، اسفراین ۱۱ هزار خانوار، فاروج ۱۷۲۵ خانوار، رازوجرگلان ۱۲۰۰ خانوار میزان توزیع این چند روز اخیر بوده است که مجموعا ۱۴ هزار و ۵۴۵ خانوار را شامل می‌شود.

این مقام مسئول میزان نفت توزیع شده بین این خانوارها را ۲۹۰ هزار و ۹۰۰ لیتر عنوان کرد.

وی بیان داشت: این توزیع‌ها با همکاری فرمانداری، بخشداری، دهیاران، سپاه و بسیج هر شهرستان در حال انجام است.

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در سراسر خراسان شمالی ۸۶ مرکز فروشندگی سوخت وجود دارد که در شرایط فعلی تمام مراکز فعال‌اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه محدودیتی در توزیع نفت سفید در خراسان‌شمالی وجود ندارد، افزود: در حال حاضر ۶ میلیون لیتر نفت سفید در مخازن انبارهای خراسان شمالی ذخیره‌سازی شده و تمام ۸۶ مرکز فروشندگی توزیع نفت تکمیل هستند، همچنین به‌زودی سه میلیون لیتر نفت سفید نیز وارد استان می‌شود.

برومند اضافه کرد: برای تأمین سوخت صنایع، مرغداری‌ها، گلخانه و نانوایی‌ها نیز به میزان کافی گازوئیل در انبارهای شرکت نفت وجود دارد که متقاضیان بعد از ثبت‌نام در سامانه می‌توانند سوخت جایگزین را دریافت کنند که تاکنون به تعدادی از گلخانه‌ها و مرغداری‌های فعال و مجهز به سیستم دوگانه‌سوز سوخت دوم تخصیص‌یافته است.

وی گفت: نکته قابل‌توجه این است که همچنین ۱۶ هزار سیلندر گاز برای پخت‌وپز پیش‌بینی‌شده است که در صورت قطعی گاز به منازلی که گازشان قطع شده است، تحویل داده شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.