تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
کد خبر : 31539

فوری/ از سرگیری فعالیت مدارس و دانشگاه ها در استان اصفهان

فوری/ از سرگیری فعالیت مدارس و دانشگاه ها در استان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از فردا چهارم بهمن ماه، فعالیت کلیه ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی استان اعم از مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها به روال گذشته از سرگرفته خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر، گفت: باتوجه به تاثیر گذاری عوامل جوی و کاهش

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از فردا چهارم بهمن ماه، فعالیت کلیه ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی استان اعم از مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها به روال گذشته از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر، گفت: باتوجه به تاثیر گذاری عوامل جوی و کاهش شرایط مه آلودگی و همچنین اقدامات و مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان در اعمال محدودیت ها و کنترل منابع آلاینده از جمله اجرای طرح زوج و فرد، اعمال محدودیت برای مدارس و دانشگاه ها، کاهش مصرف مازوت و … شاهد تسریع در کاهش روند غلظت آلاینده های جوی هستیم.

 

وی ضمن تشکر از همراهی مردم و همه دستگاه ها در انجام مصوبات کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا، ادامه داد: همه مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه ها از چهارم بهمن ماه به روال عادی باز خواهند گشت‌ و مصوبات قبلی در خصوص اعمال محدودیت در بخش های ترافیکی، منابع ثابت و سیار به قوت خود باقی است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان