تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۰۷
کد خبر : 31635

سند توسعه گردشگری مذهبی در اصفهان تدوین می‌شود

سند توسعه گردشگری مذهبی در اصفهان تدوین می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان از تدوین سند توسعه گردشگری مذهبی این استان با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.   به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به بازدید استاندار و هیئت همراه از آستان مقدس آقا علی عباس(ع) و پروژه‌های

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان از تدوین سند توسعه گردشگری مذهبی این استان با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

 

به گزارش دنیای اسرار: حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به بازدید استاندار و هیئت همراه از آستان مقدس آقا علی عباس(ع) و پروژه‌های در دستورکار این امامزاده اظهار کرد: پس از این بازدید، مصوبات خوبی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اردستان حاصل شد.

 

وی افزود: براساس این مصوبات قرار شد سند توسعه گردشگری مذهبی با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تدوین شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه یکی دیگر از مصوبات شورای اداری، واگذاری زمین‌های بنیاد مسکن به اداره‌کل اوقاف و امور خیریه برای تکمیل زیرساخت‌های ایجاد شده بود، ادامه داد: این زیرساخت‌ها قرار است با همکاری خیران ایجاد شود.

 

وی همچنین به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بنیاد مسکن در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: قرار شد این پروژه‌ها نیز برای تکمیل و بهره‌برداری به اوقاف واگذار شود.

 

حجت‌الاسلام بلک در خصوص سرمایه‌گذاری در بقاع متبرکه و همچنین جذب سرمایه برای پروژه‌های شهرستان نطنز و اردستان تصریح کرد: قرار بر این شد تا اوقاف در این زمینه نیز همکاری لازم را انجام دهد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان