تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 31664

کسب رتبه اول اداره کل استاندارد اصفهان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی

کسب رتبه اول اداره کل استاندارد اصفهان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی

اداره کل استاندارد اصفهان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در میان ۶۳ دستگاه رتبه اول را کسب کرد. به گزارش دنیای اسرار، بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان به ‌منظور تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان با حضور دکتر میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر

Print Friendly, PDF & Email

اداره کل استاندارد اصفهان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در میان ۶۳ دستگاه رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش دنیای اسرار، بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان به ‌منظور تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان با حضور دکتر میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و مدیران استانی در تالار ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.

در این جشنواره، اداره کل استاندارد استان اصفهان توانست در میان ۶۳ دستگاه و در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی رتبه اول استان را کسب نماید.

گفتنی است؛ جشنواره شهید رجایی هر ساله به استناد مواد ۸۱ و ۸۳ قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور ارزیابی فرایند خدمات دستگاه‌های اجرایی در دو بخش عمومی و اختصاصی در همه استان های کشور برگزار می گردد.

 ارزیابی شاخص‌های اختصاصی، دستگاه های اجرایی با توجه به رسالت خود به ۵ گروه آموزشی و فرهنگی، تولیدی و خدماتی، زیربنایی و زیرساختی، سلامت و رفاه و عمومی و قضایی تقسیم و علاوه بر دستگاه منتخب هر گروه، ۲ دستگاه دارای بالاترین امتیاز به ‌عنوان دستگاه‌های اول و دوم معرفی شوند که امسال از میان حدود ۷٠ دستگاه استان اصفهان، ۶۳ دستگاه در فرایند ارزیابی شرکت و در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی اداره کل استاندارد استان اصفهان رتبه اول و اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان رتبه دوم را از آن خود نمودند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان