تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۳۴
کد خبر : 31755

سفر یک روزه وزیر صمت به اصفهان 

سفر یک روزه وزیر صمت به اصفهان 

به مناسبت دهه مبارک فجربازدید ، ،رونمایی محصول صنعتی و نشست با فعالان اقتصادی با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در استان اصفهان به گزارش دنیای اسرار: حضور مقام عالی وزارت صمت به منظور رونمایی محصول صنعتی و نشست با فعالین اقتصادی شهرستان های نائین و خوربیابانک و نشست با فعالین و تشکل ها

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت دهه مبارک فجربازدید ، ،رونمایی محصول صنعتی و نشست با فعالان اقتصادی با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: حضور مقام عالی وزارت صمت به منظور رونمایی محصول صنعتی و نشست با فعالین اقتصادی شهرستان های نائین و خوربیابانک و نشست با فعالین و تشکل ها و بنگاه های تولیدی استان در دومین روز دهه مبارک فجر به استان اصفهان سفر می کند .

امیرحسین کمیلی گفت: طی سفر دکتر سید رضا فاطمی امین به شهرستان خوروبیابانک از مجتمع پتاس خور از نزدیک روند تولید آن مجتمع را بررسی و بازدید می نماید.

وی گفت در ادامه سفر وزیر صمت ، طی نشستی با فعالین اقتصادی شهرستان نایین در راستای تسهیل در امور تولید با آنها به تبادل نظر می پردازد.

مدیرکل صمت استان گفت: در ادامه سفر به منظور رونمایی یکی از دستاوردهای بزرگ صنعت فولاد با حضور مقام عالی وزارت ، افتخار آفرینی ها و رکوردهای متعدد در تولید کمی و کیفی محصولات مجتمع فولاد مبارکه بازدید خواهد شد .

وی افزود: در ادامه سفر فشرده کاری وزیر صمت در۱۳ بهمن ماه به اصفهان طی نشستی با منتخبین فعالین اقتصادی در استان با نقطه نظرات و مشکلات تولید استان در جهت راهکارهای برون رفت ازآن گفتگو خواهد کرد .

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان