تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
کد خبر : 28686

کارگاه آموزشی مبلغین و روحانیون زندانهای استان اصفهان در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

کارگاه آموزشی مبلغین و روحانیون زندانهای استان اصفهان در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع)  در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

کارگاه آموزشی مبلغین و روحانیون زندانهای استان اصفهان در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) بزرگترین موقوفه قرآنی آستان قدس رضوی در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.به گزارش دنیای اسرار: این دوره آموزشی به مدت دو روز صبح و عصر با موضوعات، تفسیر قرآن با حضور اساتید حجت‌الاسلام قنبر بیگی از شهر کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محبی از مبلغین

Print Friendly, PDF & Email

کارگاه آموزشی مبلغین و روحانیون زندانهای استان اصفهان در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) بزرگترین موقوفه قرآنی آستان قدس رضوی در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.
به گزارش دنیای اسرار: این دوره آموزشی به مدت دو روز صبح و عصر با موضوعات، تفسیر قرآن با حضور اساتید حجت‌الاسلام قنبر بیگی از شهر کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محبی از مبلغین و مفسرین کتاب شریف نهج‌البلاغه از شهر زاهدان و حجت الاسلام والمسلمین رحمانی با موضوع شیوه‌های نوین تبلیغ از شهر مقدس مشهد برگزار شد.
این دوره با شرکت چهل نفر از روحانیون و مبلغین از شهرستانهای استان در زندان‌های شهر اصفهان در این دوره دو روزه شرکت نمودند و درپایان این دوره جلسه اختتامیه ای برگزار گردید.
برنامه اختتامیه با حضور مسئولین محترم زندانهای استان جناب آقای بابایی مدیر کل‌‌؛ معاون مالی اداری جناب آقای امینی و معاون سلامت؛ اصلاح و تربیت جناب آقای مهتری برگزار گردید.

خبرنگار:محبوبه عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.