تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
کد خبر : 28686

کارگاه آموزشی مبلغین و روحانیون زندانهای استان اصفهان در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

کارگاه آموزشی مبلغین و روحانیون زندانهای استان اصفهان در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع)  در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

کارگاه آموزشی مبلغین و روحانیون زندانهای استان اصفهان در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) بزرگترین موقوفه قرآنی آستان قدس رضوی در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.به گزارش دنیای اسرار: این دوره آموزشی به مدت دو روز صبح و عصر با موضوعات، تفسیر قرآن با حضور اساتید حجت‌الاسلام قنبر بیگی از شهر کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محبی از مبلغین

Print Friendly, PDF & Email

کارگاه آموزشی مبلغین و روحانیون زندانهای استان اصفهان در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) بزرگترین موقوفه قرآنی آستان قدس رضوی در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.
به گزارش دنیای اسرار: این دوره آموزشی به مدت دو روز صبح و عصر با موضوعات، تفسیر قرآن با حضور اساتید حجت‌الاسلام قنبر بیگی از شهر کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محبی از مبلغین و مفسرین کتاب شریف نهج‌البلاغه از شهر زاهدان و حجت الاسلام والمسلمین رحمانی با موضوع شیوه‌های نوین تبلیغ از شهر مقدس مشهد برگزار شد.
این دوره با شرکت چهل نفر از روحانیون و مبلغین از شهرستانهای استان در زندان‌های شهر اصفهان در این دوره دو روزه شرکت نمودند و درپایان این دوره جلسه اختتامیه ای برگزار گردید.
برنامه اختتامیه با حضور مسئولین محترم زندانهای استان جناب آقای بابایی مدیر کل‌‌؛ معاون مالی اداری جناب آقای امینی و معاون سلامت؛ اصلاح و تربیت جناب آقای مهتری برگزار گردید.

خبرنگار:محبوبه عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان