تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 31766

حضور مدیرعامل آبفای استان اصفهان در مراسم گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر در گلستان شهدا به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل، معاونین، جمعی از مدیران و پرسنل آبفای استان اصفهان با حضور در گلستان شهدا و ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، ۱۲ بهمن ماه و آغاز دهه فجر را گرامی داشتند. در ادامه

Print Friendly, PDF & Email

حضور مدیرعامل آبفای استان اصفهان در مراسم گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر در گلستان شهدا

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل، معاونین، جمعی از مدیران و پرسنل آبفای استان اصفهان با حضور در گلستان شهدا و ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، ۱۲ بهمن ماه و آغاز دهه فجر را گرامی داشتند.

در ادامه این مراسم مدیر عامل و پرسنل آبفای استان اصفهان با حضور در مرکز جامع توانبخشی جانبازان شهید مطهری، با جانبازان ۸ سال دفاع مقدس دیدار کرده و با اهدای گل از آنها تقدیر به عمل آوردند.

حسین اکبریان در این دیدار با قدردانی از زحمات جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از تلاشهای ایشان در  راه صیانت و حراست از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: آبفای استان اصفهان همواره ارزش خاصی برای مقام شهدا و جانبازان وطن قائل است و معتقدم خدمت رسانی به مردم ادامه حرکت جهادی شهدا و جانبازان است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان