تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
کد خبر : 32183

تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان/ تقدیر از ایثارگران راه و شهرسازی به مناسبت روز پاسدار و جانباز

تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان/ تقدیر از ایثارگران راه و شهرسازی به مناسبت روز پاسدار و جانباز

مراسم تجلیل از دانش‌پژوهان ممتاز خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان و تقدیر از ایثارگران این اداره‌کل با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و هنری برگزار شد. به گزارش  دنیای اسرار:مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز و نخبه خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان و تقدیر از ایثارگران این اداره‌کل همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه در

Print Friendly, PDF & Email

مراسم تجلیل از دانش‌پژوهان ممتاز خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان و تقدیر از ایثارگران این اداره‌کل با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و هنری برگزار شد.
به گزارش  دنیای اسرار:مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز و نخبه خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان و تقدیر از ایثارگران این اداره‌کل همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه در سالن اجتماعات اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.

این مراسم با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، معاونین و رؤسای این اداره‌کل و با مشارکت ایثارگران شاغل و جمعی از خانواده‌های راه و شهرسازی به همراه فرزندان دانش‌آمور و دانشجو آنان برگزار و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و هنری همراه بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم شاد و مفرح اظهار داشت: علم و دانش دو بال برای دستیابی به کمال است و با توجه به اینکه کسب آگاهی در عصر دانش و اطلاعات بسیار حائز اهمیت است لذا هر چه دانایی انسان بیشتر شود، نقش رهبری او در زندگی پر رنگ تر خواهد شد.

وی روز پاسدار و جانباز را گرامیداشت و به توصیف توانمندی‌های فرزندان انقلاب در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: مسلح شدن جوانان به علوم و فنون روز برای جلوگیری از تجاوز به میهن اسلامی بسیار مهم بوده و قلم بهترین و محکم ترین سلاح در برابر دشمنان است.

قاری‌قرآن ورود برخی از فرزندان خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان به عرصه دانشگاه و حرکت در مسیر تعالی علم و دانش و کسب معرفت را تبریک گفت و عنوان کرد: این موفقیت، نتیجه تعامل و مشارکت و همکاری اولیای دانش آموزان است که با حفظ سنگر خانه و کار برای خوشبختی فرزندان خود و رشد و توسعه کشور تلاش می‌کنند.

حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اجرای این گونه مراسم‌ها و تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان نمونه در عملکرد بهتر این عزیزان در سنوات آتی و پیشرفت علمی آنها موثر است همچنین نگاه ویژه به دانش پژوهان ممتاز محرکی عالی برای دیگر دانش آموزان و دانشجویان است و این موضوع در نهایت باعث رشد و پیشرفت جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه این قبیل برنامه‌ها در روحیه شاغلین تاثیرگذار بوده و باعث می‌شود کارکنان در محیط کار انگیزه و عملکرد خوبی داشته باشند اذعان داشت: نشاندن لبخند روی صورت خانواده‌ها یکی از بهترین اقدامات در جهت رضایت کارکنان بوده چراکه شادی و نشاط و حس تعلق در خانواده‌ها با ارزشی که به کارکنان داده می‌شود شکل می گیرد و توجه به این مقوله باعث می شود کارکنان شور و نشاط را در حین کار نشان دهند و در نهایت کیفیت کار نیز بهتر شود.

گفتنی است: اجرای برنامه طنز باحضور هنرمندان استانی و کشوری، موسیقی، تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان و تقدیر از ایثارگران از جمله برنامه های این مراسم بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان