تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
کد خبر : 32709

شمارش بیش از ۳ هزار قلم کالا در انبارگردانی ۱۴۰۱

شمارش بیش از ۳ هزار قلم کالا در انبارگردانی ۱۴۰۱

    عملیات انبارگردانی انبار شهید فلسفی شرکت گاز استان اصفهان از ششم اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و بعد از مدت دو هفته با موفقیت به پایان رسید.       به گزارش دنیای اسرار:؛ ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت، در این خصوص، گفت: امسال انبارگردانی با مشارکت حدود پنجاه نفر نیروی انسانی در قالب گروه های

Print Friendly, PDF & Email

 

 

عملیات انبارگردانی انبار شهید فلسفی شرکت گاز استان اصفهان از ششم اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و بعد از مدت دو هفته با موفقیت به پایان رسید.

 

 

 

به گزارش دنیای اسرار:؛ ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت، در این خصوص، گفت: امسال انبارگردانی با مشارکت حدود پنجاه نفر نیروی انسانی در قالب گروه های شمارش، گزارش گیری، تغذیه، سندرسی، سرپرستان مربوطه و حسابرسان انجام گردید.

 

وی، بیان داشت: در این دوره از انبارگردانی۳ هزار و ۱۵۷ قلم کالا مشتمل بر تعداد ۱ میلیون و ۶۵۶هزار و ۴۸۹ نگله(عدد، متر و کیلو گرم) مورد شمارش قرار گرفته که با استخراج لیست ۱۰۰درصدی از ارزش کل انبار، عملیات ثبت موجودی انجام و پس از تغذیه آمار و ارقام به سیستم انبار گردانی، مغایرت های احتمالی شناسایی، تا نسبت به بررسی و رفع آنها اقدام گردد.

 

وی،ضمن بازدید از فرآیند عملیات انبارگردانی از مجموعه انبارهای شهید فلسفی با بیان اینکه، برای حصول اطمینان و افزایش دقت در سرشماری ها، هرقلم کالا بالغ بر سه بار مورد شمارش قرار می گیرد، افزود: برنامه انبارگردانی انبارهای شرکت گاز که از بزرگترین مجموعه انبارهای استان بشمار می آید همه ساله با هدف مدیریت موثر و بهینه موجودی های انبار و همچنین حصول اطمینان کامل از موجودی واقعی سیستم و بروزرسانی آنها، انجام اصلاحات لازم و انعکاس آن در دفاتر مالی، انجام می گیرد.

 

مهندس عسکری، ضمن تشکر از زحمات تیم انبارگردانی و همکاران امور کالا، خاطر نشان ساخت: یکی از نتایج اثر بخش عملیات انبار گردانی شناسایی اقلام راکد و کم تحرک و همچنین کالاهای درمعرض خرابی و آسیب می باشد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان