تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 32881

اعزام ۷ تانکر آبرسانی و ارسال بیش از ۱۰ هزار بطری آب آشامیدنی به خرم‌آباد توسط آبفای استان اصفهان

اعزام ۷ تانکر آبرسانی و ارسال بیش از ۱۰ هزار بطری آب آشامیدنی به خرم‌آباد توسط آبفای استان اصفهان

به دنبال کدورت ایجاد شده در آب شرب شهر خرم آباد ۷ تانکر آبرسانی توسط آبفای استان اصفهان به این شهر اعزام و بیش از ۱۰ هزار بطری آب آشامیدنی میان شهروندان این شهر توزیع می شود. به گزارش دنیای اسرار:این ۷ تانکر با ظرفیتی بالغ بر ۵۴ هزار لیتر آب شرب بهداشتی به خرم

Print Friendly, PDF & Email

به دنبال کدورت ایجاد شده در آب شرب شهر خرم آباد ۷ تانکر آبرسانی توسط آبفای استان اصفهان به این شهر اعزام و بیش از ۱۰ هزار بطری آب آشامیدنی میان شهروندان این شهر توزیع می شود.

به گزارش دنیای اسرار:این ۷ تانکر با ظرفیتی بالغ بر ۵۴ هزار لیتر آب شرب بهداشتی به خرم آباد اعزام و در مناطق مختلف این شهر جهت آبرسانی مستقر شده‌اند و تا پایان رفع مشکل به صورت شبانه‌‌روزی اقدام به توزیع آب می‌کنند.

گفتنی است بیش از ۱۰ هزار بطری آب آشامیدنی نیز توسط شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در مناطقی در شهر خرم‌آباد که با افت فشار آب مواجه شده‌اند توزیع خواهد شد.

شایان ذکر است، بارندگی‌های اخیر در لرستان موجب کدورت آب چشمه‌ها و مشکلاتی در تامین آب شرب خرم‌آباد شده است که با پیگیری شرکت آب و فاضلاب و بسیج امکانات در کشور این مشکل در حال رفع شدن است.

اتابک جعفری، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور در این شهر در جریان توزیع آبرسانی سیار قرار گرفت و دستورات لازم را جهت رفع مشکل کدورت آب صادر کرد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان