تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 34503

پشتیبانی‌ تسهیلات از انبوه سازان در دستور کار دولت قرار گیرد

پشتیبانی‌ تسهیلات از انبوه سازان در دستور کار دولت قرار گیرد

استاندار اصفهان : پشتیبانی‌ تسهیلات از انبوه سازان در دستور کار دولت قرار گیرد استاندار اصفهان گفت: پشتیبانی‌های تسهیلاتی باید از انبوه سازان به صورت ویژه در دستور کار دولت قرار بگیرد.   به گزارش  دنیای اسرار: آیین آغاز عملیات اجرایی ۵۲۹۸۵ واحد نهضت ملی مسکن در ۴۰ شهر استان اصفهان با حضور وزیر راه

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان :

پشتیبانی‌ تسهیلات از انبوه سازان در دستور کار دولت قرار گیرد

استاندار اصفهان گفت: پشتیبانی‌های تسهیلاتی باید از انبوه سازان به صورت ویژه در دستور کار دولت قرار بگیرد.

 

به گزارش  دنیای اسرار: آیین آغاز عملیات اجرایی ۵۲۹۸۵ واحد نهضت ملی مسکن در ۴۰ شهر استان اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار اصفهان برگزار شد.

 

در این آیین سیدرضا مرتضوی بیان کرد: یکی از اصلی ترین مباحثی که با حضور دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در اصفهان دنبال می‌شود مباحث مرتبط با پروژه نهضت ملی مسکن است.

 

وی ادامه داد: همچنین مشکلاتی فرودگاهی اصفهان، روند اجرای پروژه قطار سریع‌السیر، خدمات ریلی، مشکلات زمین و مالکیت‌هایی که در شهرهای جدید بایستی توسط وزارتخانه راه و شهرسازی دنبال شود مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

 

استاندار اصفهان عنوان کرد: در حوزه مسکن نیز، تجربه گرانقدری به نام مسکن مهر داریم. این تجربه به ما می‌آموزد بیش از پیش بایستی به برخی از فروعات نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.

 

وی افزود: از طرفی پشتیبانی‌های تسهیلاتی که باید از انبوه سازان شود نیز به صورت ویژه در دستوری کار دولت قرار بگیرد.

 

مرتضوی متذکر شد: با رویکرد جدید وزیر راه و شهرسازی شرایط بهتری فراهم شده و سهم بانک‌های مختلف میان آنها تسهیم شده است.

 

استاندار اصفهان گفت: در استان نیز با همتی که در این حوزه وجود دارد تسهیلگری صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم کارویژه‌ای را در حوزه ساخت مسکن تعریف کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه، پشتیبانی‌ خدمات روبنایی و زیربنایی در ساخت مسکن ضروری است، عنوان کرد: به پیروی از رویکرد وزیر راه و شهرسازی باید کاری کنیم که اتفاقی که به ارائه یک خدمت منجر می‌شود، نعمت تمام باشد.

 

استاندار اصفهان ادامه داد: هدف این است وقتی فردی در یک واحد مسکونی مستقر می‌شود دغدغه خدمات زیربنایی (آب، برق، گاز و…) و روبنایی (آموزش، فرهنگ، امنیت و …) را نداشته باشد.

 

مرتضوی درپایان  گفت: امیدوارم با پشتیبانی‌های استان و با محوریت راه و شهرسازی پروژه‌های ساخت مسکن به نحوی پیش بروند که در نهایت مورد رضایت عموم مردم قرار بگیرد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان