تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر : 34713

پدر سنندجی ۲ دخترش را به قتل رساند

پدر سنندجی ۲ دخترش را به قتل رساند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز کردستان اظهار کرد: قاتل ساعت یک بامداد امروز، چهارشنبه بعد از انتقال ۲ کودک سه و هشت ساله خود به خارج از شهر در مسیر سنندج– دیواندره آن‌ها را با داروی خواب‌آور نیمه‌بیدار می‌کند. به گزارش دنیای اسرار-سنندح:محمد جباری اظهار کرد: قاتل ساعت یک بامداد امروز، چهارشنبه بعد از

Print Friendly, PDF & Email

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز کردستان اظهار کرد: قاتل ساعت یک بامداد امروز، چهارشنبه بعد از انتقال ۲ کودک سه و هشت ساله خود به خارج از شهر در مسیر سنندج– دیواندره آن‌ها را با داروی خواب‌آور نیمه‌بیدار می‌کند.

به گزارش دنیای اسرار-سنندح:محمد جباری اظهار کرد: قاتل ساعت یک بامداد امروز، چهارشنبه بعد از انتقال ۲ کودک سه و هشت ساله خود به خارج از شهر در مسیر سنندج- دیواندره آنها را با داروی خواب‌آور نیمه‌بیدار می‌کند.

وی به اختلافات خانوادگی این فرد اشاره کرد و افزود: قاتل ابتدا دختر بزرگ خود را بعد از خوراندن داروی خواب در حالت نیمه‌هوشیار با ضربات متعدد سنگ به جمجمه به قتل رساند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان افزود: وی سپس دختر سه ساله‌اش را با خفه کردن به قتل می‌رساند که نتیجه پزشکی قانونی نیز آن را تایید کرد.

جباری گفت: قاتل سه ساعت بعد و ساعت چهار بامداد، حادثه را به پلیس ۱۱۰ گزارش داده و به جرم خود اعتراف می‌کند.

وی افزود: اجساد این دو کودک معصوم که دچار جمود نعشی شده بود به سردخانه منتقل و مراتب به مقام قضایی و بازپرس کشیک اطلاع داده می‌شود.

جباری گفت: دستور بازداشت قاتل بلافاصله صادر و تحقیقات برای انگیزه قاتل در دست بررسی است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان