تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
کد خبر : 34843

برخی کشورها هنوز هویت انقلابی و ارزشی و نظام بر آمده از انقلاب را به رسمیت نمی شناسند 

برخی کشورها هنوز هویت انقلابی و ارزشی و نظام بر آمده از انقلاب را به رسمیت نمی شناسند 

    رئیس دانشگاه اصفهان گفت: برخی کشورها هنوز هویت انقلابی و. ارزشی و نظام برآمده از انقلاب را به رسمیت نمی شناسند.   به گزارش دنیای اسرار،  حسین هرسیج در  پنل اقتصادی اتاق بازرگانی اظهار داشت: مهمترین تنش که در سطح بین المللی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و. در کشورهای اروپای شرقی

Print Friendly, PDF & Email

 

 

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: برخی کشورها هنوز هویت انقلابی و. ارزشی و نظام برآمده از انقلاب را به رسمیت نمی شناسند.

 

به گزارش دنیای اسرار،  حسین هرسیج در  پنل اقتصادی اتاق بازرگانی اظهار داشت: مهمترین تنش که در سطح بین المللی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و. در کشورهای اروپای شرقی رخ نمود تنش های هویت محور  است و این مهمترین تنش و. بحران است.

 

وی بیان داشت: سفرا و دیپلمات ها باید بجنگند برای حل این مسئله و تا این مسئله حل نشود مشکلاتی که تاکنون بوده تداوم میابد و منجر به افزایش ارتباطاتت نمی‌شود.

 

رئیس دانشگاه اصفهان اعلام کرد: متاسفانه برخی از کشورها هنوز که هنوز هویت انقلابی و ارزشی و نظام برآمده از انقلاب  را در مقام عمل  به رسمیت نمی شناسند و تا این هویت متفاوت به رسمیت شناخته نشود مشکلات ادامه دارد و. اگر می خواهید کمک. کنید به تقویت همکاری  در عرصه اقتصادی، تجارت، سیاسی و فرهنگی باید این مانع برداشته شود.

 

وی افزود :  بجای اینکه عده ای تظاهر و استکبار داشته باشند و برای خود  هویتی فراتر و مستکبرانه ترسیم کنند باید با فشارهای بین المللی  این هویت متقابل و چند سویه را به رسمیت قبول کنند تا مشکلات حل شود در غیر اینصورت مشکلات تداوم می یابد.

 

رئیس دانشگاه اصفهان تعامل و ارتباط بین دانشگاه ها، دیپلمات ها، سیاستمداران و اقتصاد را در مجموعه میدان دانست و گفت:مسجد امام  نماد فرهنگ، سیاست، قدرت و علم در کنار یکدیگر است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان