تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 35275

رونمایی از اثر «اسطوره ها» درهفته دفاع مقدس

رونمایی از اثر «اسطوره ها» درهفته دفاع مقدس

عبداله ذاکری مدیر تولید اثر ماندگار اسطوره ها از تولید اثر فاخر و ارزشی با صدای حسین حیدری در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این اثر به هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت «حضرت امام رضا(ع)» تقدیم خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار:ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای اسرار، با اشاره به شهر

Print Friendly, PDF & Email

عبداله ذاکری مدیر تولید اثر ماندگار اسطوره ها از تولید اثر فاخر و ارزشی با صدای حسین حیدری در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این اثر به هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت «حضرت امام رضا(ع)» تقدیم خواهد شد.
به گزارش دنیای اسرار:ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای اسرار، با اشاره به شهر شهید پرور خمینی شهر، گفت: شهرستان خمینی شهر با دارا بودن ۲۳۰۰ شهید و همچنین وجود شهر شاهد نمونه کشور در قلب این شهرستان بر آن شد تا بار دیگر با تولید اثر ماندگار اسطوره ها پیوند استوار و ماندگاری خود را با ولایت مستحکم تر نماید.

وی افزود: این اثر شامل شعری داستانی و با استفاده از اسامی شهدایی همچون «سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی»، «شهید احمدی روشن»، «شهید ابراهیم هادی»، «شهیدان چمران، آوینی و خرازی» با هنرنمایی محمدحسین صفاریان سروده شده است که در تولید این اثر آهنگسازی، تنظیم، میکس و مسترینگ آن بر عهده پیمان فروتن، ارکست زهی به مدیریت و با اجرای استاد پیام طونی می باشد.

ایشان تصریح کرد: این اثر با صدای خواننده نوجوان حسین حیدری تنظیم شده است که نشان می دهد بار دیگر نسل جوان و نوجوان پیمان خود را با شهدا و امام شهیدان مستحکم تر می کنند.
گفتنی است حسین حیدری خواننده نوجوان ۱۲ ساله است که هنر موسیقی را از سن ۵ سالگی تحت نظر اساتید آواز آغاز نموده است. او اولین اجرای خود را در ۸ سالگی با موضوع گرامیداشت مقام معلم انجام داد و پس از آن در گروه سرود نسیم بهشت اصفهان کسب تجربه کرد سپس به عرصه قرآنی روی آورد و در اثر اربعین موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) هنرنمایی کرد.

اکنون حسین با الگوگیری از شهدا و به خصوص ارادت به شهید حاج قاسم سلیمانی قدم در مسیر شهدا نمود و تصمیم گرفت اولین اثر خود را تحت عنوان اسطوره ها به کشور عزیزمان ایران اسلامی عرضه کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان