تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 17807

مدارا، همدلی و تدبیر، ویژگی شاخص در ناجا / فرماندهان ناجا مشاورانی دلسوز برای مسئولان هستند

مدارا، همدلی و تدبیر، ویژگی شاخص در ناجا / فرماندهان ناجا مشاورانی دلسوز برای مسئولان هستند

استاندار، مدارا کردن با مردم ، تدبیردر انجام ماموریت ، همدلی و هماهنگی با مسئولان را ویژگی های شاخص در نیروی انتظامی برشمرد و آن را نشانه توسعه در این نیرو دانست. به گزارش دنیای اسرار، “عباس رضایی” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت

Print Friendly, PDF & Email

استاندار، مدارا کردن با مردم ، تدبیردر انجام ماموریت ، همدلی و هماهنگی با مسئولان را ویژگی های شاخص در نیروی انتظامی برشمرد و آن را نشانه توسعه در این نیرو دانست.

به گزارش دنیای اسرار، “عباس رضایی” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: مراسم امروز از یک جهت برای ما شیرین و از یک جهت تلخ است، یک شیرینی از این جهت که در روز میلاد با سعادت امام حسن (ع) قرار داریم و یک شیرینی دیگر اینکه فرمانده جدیدی برای فرماندهی انتظامی استان اصفهان معرفی می شود اما تلخ از این بابت که سردار معصوم بیگی که فرمانده ای فرهیخته و فکور بود را از دست می دهیم اما با این حال برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کرده و آرزو می کنم، هرکجا هستند برای این نظام مفید فایده باشند.

وی با بیان اینکه فرماندهان ناجا، مشاورانی دلسوز برای مسئولان کشور هستند گفت: سردار معصوم بیگی، برای من یک برادر و مشاوری امین بود و امیدوارم زحمات وی ذخیره آخرتی برای وی باشد .

این مقام مسئول عنوان کرد: سردار میرحیدری که از امروز عهده دار مسئولیت فرماندهی انتظامی استان اصفهان می شوند هم از فرماندهان آگاه و خدوم ناجا هستند و برای وی در مسئولیت جدید نیز آرزوی موفقیت می کنم.

استاندار اصفهان، وجود فرماندهان نظامی و انتظامی در جلسات شورای تامین را افتخاری بزرگ برای استان دانست و افزود: باید از انسجام ، برادری و وحدت رویه ، همدلی و همکاری که در شورای تامین وجود دارد به عنوان یکی از الطاف الهی یاد کنم که همه اعضای آن در جهت امنیت مردم قدم برمی دارند و جا دارد از زحمات همه فرماندهان انتظامی شهرستان ها که در جلسات شورای تامین شهرستان ها نیز تاثیر گذار بودند تشکر کنم.

رضایی، مدارا کردن با مردم ، تدبیردر انجام ماموریت ، همدلی و هماهنگی با مسئولان را ویژگی های شاخص در نیروی انتظامی برشمرد و آن را نشانه توسعه در این نیرو دانست و گفت: باید به سردار اشتری ، تبریک بگویم که یک نیروی مردمی را تحویل جامعه دادند.

استاندار اصفهان ، اظهار داشت: لازم می دانم از همراهی و همکاری همه نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران ارتش، مسئولان دلسوز قضائی، روحانیت معزز و بزرگوار و همراهی خوبی که سربازان گمنام امام زمان (عج) برای ایجاد وحدت و برادری و نظامی قوی تلاش می کنند تشکر کنم.

وی افزود: معتقدم نظام ایران اسلامی مقتدر و توانا است و امروز نیروهای مسلح اقتدار این نظام را در کنار همراهی و مدارا با مردم ، عزت این نظام را حفظ می کنند و امیدوارم در این زمینه موفق و مؤید باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.