تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر : 22631

تیران و خمینی شهر صدر نشین در ارزیابی مخابرات

تیران و خمینی شهر صدر نشین در ارزیابی مخابرات

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این خبر گفت :شهرستان های تیران و خمینی شهر توانسته اند در ارزیابی آبان ماه عنوان برتر را کسب کنند. به گزارش دنیای اسرار،ناصر مشایخی در حاشیه جلسه ارزیابی ادارات مخابرات شهرستان های استان اصفهان که روز شنبه ۶ دی ماه ۱۳۹۹ به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛با اشاره

Print Friendly, PDF & Email


سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این خبر گفت :شهرستان های تیران و خمینی شهر توانسته اند در ارزیابی آبان ماه عنوان برتر را کسب کنند.

به گزارش دنیای اسرار،ناصر مشایخی در حاشیه جلسه ارزیابی ادارات مخابرات شهرستان های استان اصفهان که روز شنبه ۶ دی ماه ۱۳۹۹ به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛با اشاره به ساز و کار و نحوه ارزیابی ها اظهار کرد : ارزیابی ها ملاک و معیار سنجش اثر بخشی فعالیت های مراکز مخابراتی است که در این رابطه، شهرستان های تیران و خمینی شهر توانسته اند عنوان شهرستان های برتر را به خود اختصاص دهند.

وی اظهار امیدواری کرد که در سایه تلاش مضاعف و جهادی،در آینده نزدیک شاهد ارتقاء چشم گیر رتبه سایر شهرستان های استان نیز باشیم.

گفتنی است در این جلسه از ناصر سلطانی و رامین خمسه روسای ادارات مخابرات شهرستان های تیران و خمینی شهر به عنوان ادارات مخابرات شهرستان های برتر در ارزیابی عملکرد آبان ماه ۹۹ تقدیر شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.