تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 10729

پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان با مساحت بیش از ۲۶۰۰۰ متر مربع در حال احداث است

پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان با مساحت بیش از ۲۶۰۰۰ متر مربع در حال احداث است

پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان با مساحت بیش از ۲۶۰۰۰ متر مربع در حال احداث است    به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان واقع در بلوار رضوان جنب ورودی آرامستان باغ رضوان  با مساحت ۲۶۰۰۰ مربع متر و

Print Friendly, PDF & Email

پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان با مساحت بیش از ۲۶۰۰۰ متر مربع در حال احداث است



   به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان واقع در بلوار رضوان جنب ورودی آرامستان باغ رضوان  با مساحت ۲۶۰۰۰ مربع متر و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در دست احداث می باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان  محمد مجیری به اشاره به تاثیرات راه اندازی این روز بازار افزود: این بازار با هدف ساماندهی و جمع آوری دست فروشان و وانت بار های مستقر در شهر،بخصوص جاده اصفهان نائین ، آزادسازی معابر و همین طور کمک به اقشار کم در آمد جامعه احداث می شود.
وی افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه بسیاری از شهروندان به دلیل زیارت اهل قبور به آرامستان باغ رضوان مراجعه می نمایند که در این مسیر تعداد بسیاری از دستفروشان و وانت بارها اقدام به فروش میوه و صیفی در کنار جاده می نمایندکه این موضوع باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای شهروندان شده و خطرات جانی بسیاری را در بردارد از همین رو سازمان تصمیم بر راه اندازی این روز بازار نموده است.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی افزود: عملیات خاکبرداری، آماده‌سازی و تسطیح زمین به اتمام رسیده و انشالله بعد از ماه مبارک رمضان به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: به منظور تامین ایمنی مراجعه‌کنندگان به این بازار مواردی از جمله نصب سرعت گیر، تیغ زنی شانه خاکی، نصب تابلو‌های راهنمایی و … اجرایی می گردد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.