تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 10729

پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان با مساحت بیش از ۲۶۰۰۰ متر مربع در حال احداث است

پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان با مساحت بیش از ۲۶۰۰۰ متر مربع در حال احداث است

پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان با مساحت بیش از ۲۶۰۰۰ متر مربع در حال احداث است    به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان واقع در بلوار رضوان جنب ورودی آرامستان باغ رضوان  با مساحت ۲۶۰۰۰ مربع متر و

Print Friendly, PDF & Email

پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان با مساحت بیش از ۲۶۰۰۰ متر مربع در حال احداث است



   به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان واقع در بلوار رضوان جنب ورودی آرامستان باغ رضوان  با مساحت ۲۶۰۰۰ مربع متر و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در دست احداث می باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان  محمد مجیری به اشاره به تاثیرات راه اندازی این روز بازار افزود: این بازار با هدف ساماندهی و جمع آوری دست فروشان و وانت بار های مستقر در شهر،بخصوص جاده اصفهان نائین ، آزادسازی معابر و همین طور کمک به اقشار کم در آمد جامعه احداث می شود.
وی افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه بسیاری از شهروندان به دلیل زیارت اهل قبور به آرامستان باغ رضوان مراجعه می نمایند که در این مسیر تعداد بسیاری از دستفروشان و وانت بارها اقدام به فروش میوه و صیفی در کنار جاده می نمایندکه این موضوع باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای شهروندان شده و خطرات جانی بسیاری را در بردارد از همین رو سازمان تصمیم بر راه اندازی این روز بازار نموده است.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی افزود: عملیات خاکبرداری، آماده‌سازی و تسطیح زمین به اتمام رسیده و انشالله بعد از ماه مبارک رمضان به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: به منظور تامین ایمنی مراجعه‌کنندگان به این بازار مواردی از جمله نصب سرعت گیر، تیغ زنی شانه خاکی، نصب تابلو‌های راهنمایی و … اجرایی می گردد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان