تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
کد خبر : 35425

بهره‌برداری از بازار جدید کوثر ۲ در سپاهان‌شهر تا آبان‌ امسال

بهره‌برداری از بازار جدید کوثر ۲ در سپاهان‌شهر تا آبان‌ امسال

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد: بهربرداری از بازار جدید کوثر ۲ در سپاهان‌شهر تا آبان‌ امسال مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از بهره‌برداری از بازار جدید کوثر ۲ در سپاهان‌شهر تا آبان‌ امسال خبر داد. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

بهربرداری از بازار جدید کوثر ۲ در سپاهان‌شهر تا آبان‌ امسال

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از بهره‌برداری از بازار جدید کوثر ۲ در سپاهان‌شهر تا آبان‌ امسال خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: امیرحسین ماه‌آورپور با اعلام این خبر گفت: فروشگاه کوثر شماره ۲ واقع در سپاهان‌شهر، سال ۸۹ در فضایی به مساحت هزار مترمربع احداث شد، اما با توجه به درخواست مشتریان ظرفیت آن نسبت به جمعیت مخاطب و نیاز شهروندان به تنوع محصولات متناسب نبود.

او ادامه داد: بر این اساس، زمینی در مجاورت این فروشگاه به مساحت ۲ هزار و ۱۱۰ مترمربع با همکاری شهرداری منطقه ۵ تملک شد و در حال حاضر عملیات احداث بازار جدید در حال تکمیل است و تا آبان ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه بازار کوثر ۹ واقع در پل تمدن هم که به‌منظور بازسازی تعطیل شده است، از ابتدای زمستان امسال آماده خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود، افزود: عملیات احداث بازار کوثر ۱۶ واقع در شهرک شهید کشوری نیز ابتدای ۱۴۰۴ به پایان می‌رسد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بازار کوثر ۱۱ جنب پارک قلمستان که به دلیل نبود ایمنی تخریب شده است، تا نیمه دوم سال آینده به چرخه فعالیت باز می‌گردد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان