تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر : 35631

درنیمه نخست سال ۱۴۰۲رشد ۱۷ درصدی صادرات گمرکات استان اصفهان /رشد ۴۴ درصدی درآمد

درنیمه نخست سال ۱۴۰۲رشد ۱۷ درصدی صادرات گمرکات استان اصفهان /رشد ۴۴ درصدی درآمد

مدیرکل گمرکات استان اصفهان خبر داد: درنیمه نخست سال ۱۴۰۲رشد ۱۷ درصدی صادرات گمرکات استان اصفهان /رشد ۴۴ درصدی درآمد دکتر رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان بیان داشت : در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ صادرات از طریق گمرکات استان اصفهان ؛ به میزان یک میلیون و ۱۹۲هزارتن و به ارزش ۷۸۵ میلیون و

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل گمرکات استان اصفهان خبر داد:
درنیمه نخست سال ۱۴۰۲رشد ۱۷ درصدی صادرات گمرکات استان اصفهان /رشد ۴۴ درصدی درآمد
دکتر رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان بیان داشت : در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ صادرات از طریق گمرکات استان اصفهان ؛ به میزان یک میلیون و ۱۹۲هزارتن و به ارزش ۷۸۵ میلیون و ۱۳۰ هزار دلاربوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ،از لحاظ وزنی ۱۸ درصد و از لحاظ ارزش ۱۷ درصد افزایش داشته است .

به گزارش دنیای اسرار:وی اقلام صادراتی گمرکات استان اصفهان را ۴۷۶ نوع کالا برشمرد و اظهار داشت : عمده ترین محصولات صادراتی از گمرکات استان اصفهان چدن آهن و فولاد و مصنوعات آن ، محصولات پتروشیمی ،محصولات لبنی و فرش ماشینی و دستباف می باشد .

رسول کوهستانی پزوه تعداد کشورهای هدف صادرات از طریق گمرکات استان اصفهان ۸۱ کشور برشمرد و تصریح کرد : طی این مدت عراق ، پاکستان ، ترکیه ، افغانستان و امارات متحده عربی مهمترین مقاصد صادراتی گمرکات استان اصفهان بوده است .

در ادامه مدیرکل گمرکات استان اصفهان در خصوص واردات کالااز طریق گمرکات استان اصفهان اظهار داشت: در شش ماهه امسال ۵۷ هزار و ۹۲۷ تن کالا به ارزش ۲۹۹ میلیون دلار از طریق گمرکات استان اصفهان ترخیص گردیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن ۱۳ درصد رشد و از لحاظ ارزش یک درصد افزایش داشته است .

وی عمده کالاهای وارداتی گمرکات استان اصفهان را ماشین آلات مکانیکی و برقی ، خطوط تولید،اجزا و قطعات و مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی برشمرد و بیان داشت: طی این مدت مهمترین کشورهای مبدا واردات به مقصدگمرکات استان اصفهان چین، ترکیه ، امارات متحده عربی ، آلمان و ایتالیا بوده اند.
مدیرکل گمرکات استان اصفهان میزان درآمد گمرکات استان اصفهان را ۱۴ هزار و ۸۴۷ میلیارد ریال برشمرد و اظهار داشت : در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ درآمد گمرکات استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد رشد داشته است .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان